Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tillbaka i skuldträsket

Om du läser tråden från början så borde du ha fångat upp att jag har kontroll över hela ekonomin inkl bank id osv :)
Vårat mål är att vara helt klara inom 10 år. Alltid en bra början!
Nej jag har inte läst hela tråden då den är på 47 sidor.

Ja ska läsa allt så småningom men som sagt 47 sidor är ju en del. Såg att då hade järnkoll på skulder osv iaf. Vore nog väldigt lämpligt att fu sköter ekonomi sen då får ni inga skulder men ett stort sparande till barnen.

Tkr det vore den bästa lösningen. Och sen borde hon kunna anmäla för bedrägeri id/förfalskning. Men hon har gjort och verkar nöjd med sitt val. Menar inte att vars "hemsk".
Jag förstår exakt vad du menar. Kan inte kommentera hennes pvta liv. Kan vara barnen och annat med prioriteringar. Kult bara att läsa att folk blir av med skulderna steg efter steg .

Jag förstår exakt vad du menar. Kan inte kommentera hennes pvta liv. Kan vara barnen och annat med prioriteringar. Kult bara att läsa att folk blir av med skulderna steg efter steg .
Ja det är nog ett autist drag. Men det vore ju den bästa lösningen. Inte så roligt om hon styr upp båten och han sänker den igen om 10år. Menmen...

Ni fixar det här, även om de är kämpigt! En dag i taget <3
Tack Anam för dina fina ord. Det gör min dag idag. Vi måste klara det. Min drivkraft som brukar finnas har dock varit låg på sistone men som du skriver vi klarar detta. Vi mot världen

Den bästa lösningen för andra är kanske inte den bästa för oss, som jag skrev tidigare är inte skulder allt. Det är nu över 1 år sedan jag upptäckte allt detta och vi har kommit bra långt på 1 år, jag har fortsatt stenkoll på ekonomin och även bank id osv. Att göra anmälan för förfalskning är ju lite svårt eftersom lånen är tagna i hans egna namn.

För mig finns det inte att ge upp allt man har i första taget, vi har 2 fina barn och tak över huvudet och mat på bordet varje dag. Resten löser sig! :)

Sen självklart förstår jag att man har åsikter om hur man lever / tänker osv, och de gör absolut ingenting. Det får man ha :D Jag vill bara poängtera hur vi gör och hur vi väljer att göra framåt. De här är vår resa som ni gärna får hänga med på :) <3

Den bästa lösningen för andra är kanske inte den bästa för oss, som jag skrev tidigare är inte skulder allt. Det är nu över 1 år sedan jag upptäckte allt detta och vi har kommit bra långt på 1 år, jag har fortsatt stenkoll på ekonomin och även bank id osv. Att göra anmälan för förfalskning är ju lite svårt eftersom lånen är tagna i hans egna namn.

För mig finns det inte att ge upp allt man har i första taget, vi har 2 fina barn och tak över huvudet och mat på bordet varje dag. Resten löser sig! :)

Sen självklart förstår jag att man har åsikter om hur man lever / tänker osv, och de gör absolut ingenting. Det får man ha :D Jag vill bara poängtera hur vi gör och hur vi väljer att göra framåt. De här är vår resa som ni gärna får hänga med på :) <3
Huvudsaken är att man gör medvetna och genomtänkta val och har en genomförbar strategi för hur man löser problemen.

Precis bra skrivet. Vi är så bra på att tala om hur andra ska göra o vad som är bäst men vi gör den lösningen som passar oss och ibland kommer bakslag som inte går att förutse ibland löper det på bra. Heja dig Anam

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp