- Meddelanden
- 6 110
- Mottagna reaktioner
- 6 399
- Poäng
- 3 937
Hemskt nu undrar jag verkligen vad vi lever i för samhälle skulder måste väl minska när man betalar du blir ju aldrig av med den annars helt otroligt att det får gå till så här galet !!Myyyyyy god !!!!!!!!![]()
Ja man gör ju det riktig härva!
Ja man gör ju det riktig härva!

Ja fyfaan jag hamnar snart där känner jag!!Beror på hur många man har lån hos som ska dela på dom där 13000 jag betalar in. Pratade med kommun skuldrådgivning och jag betalar ca 160k per år i räntor sen tillkommer krono avgift på 600kr/per år på varje skuld och har man många olika skulder blir det några kronor.
Förstår du menar väl ❤️❤️ Och du vet vad du pratar om❤️Det var lite detta ja åsyftade med mitt tidigare inlägg till Dig ikväll...![]()
Hur blir man skuldfri då ? Tänker ansöka om skuldsanering när det är dags känner jag! Det här går ju inte trodde att man blev skuldfri nån gång hos fogden men detta verkar ju omöjligt!Beror på hur många man har lån hos som ska dela på dom där 13000 jag betalar in. Pratade med kommun skuldrådgivning och jag betalar ca 160k per år i räntor sen tillkommer krono avgift på 600kr/per år på varje skuld och har man många olika skulder blir det några kronor.
Ursäkta, inte för att vara otrevlig eller så! Men ALLA mina varningslampor gick igång! Vet inte vilken drömbank du jobbar på men du vet lika väl som jag att folk med betalningsanmärkning eller för många förfrågningar inte får lån hos någon. Så länge du tänker sitta här och försöker pracka på lån på folk, som jag faktiskt varenda en av dom anser är mina vänner, så ska jag personligen se till att få väck dig!
Vill du däremot diskutera ekonomi utan baktanke är du mer än välkommen!
Dock JÄVLIGT fult att ”försöka hjälpa till med lån” när folk är desperata. Som att säga till ett svältbarn med en stor hamburgare i munnen att ”jag ska hjälpa dig fixa mat”
Tror inte jag heller vad skulle du tjäna på det! Men ni vill nog inte hjälpa mig i dagsläget!Det stämmer att såklart möjligheterna är sämre om man har hög risk och många förfrågningar att få till ett samlingslån absolut är det så, men det stämmer inte det du säger att jag försöker "pracka på" folk lån det gör vi absolut inte, vi hjälper dem som redan har lån att föröska hitta en bättre lösning precis som lendo och advisa. Så ta det lugnt med dina påhåpp på mig för jag är precis som ni otroligt desperat själv i min egen ekonomi, jag vill bara försöka hjälpa till i den mån jag kan det är faktiskt allt, jag vinner INGENTING på att försöka lura någon.