Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tillåtet att ta UC vid följande scenario?

Fast ingen fullständig förfrågan har gjorts!
Om du läser inlägget så skulle förutsättningar kollas för att sedan lämna in låneansökan!
Så uppe i varv att du citerar dig själv? Om du tar ett djupt andetag så ser du säkert att ditt resonemang är helt uppåt väggarna. Det spelar ingen roll vad du anser, det är företaget som bestämmer om det ska ta UC eller ej, inte du.

Så uppe i varv att du citerar dig själv? Om du tar ett djupt andetag så ser du säkert att ditt resonemang är helt uppåt väggarna. Det spelar ingen roll vad du anser, det är företaget som bestämmer om det ska ta UC eller ej, inte du.
Okej orkar inte tjafsa med dig mer!!
Märker att du gillar detta tyvärr finns det såna enligt mig är såna som du energi tjuvar och dom klarar jag mig utan! Har tillräckligt mycket ändå som tar energi!
Ha en trevlig kväll!!!

Trodde det var jag som bestämde haha

Svullo - Jag får bara intrycket att du i mån och mycket känner ett stort förakt för medlemmarna och folket här. Om man tittar på inläggen du skrivit så har det nästan uteslutande varit inlägg som varit till för att sätta någon på plats. https://www.xn--lnforum-exa.se/members/svullo.4381/#postings
Titta själv...

Det jag frågar mig (även om jag håller med dig i vissa saker du skrivit!!) varför spenderar du tid här om du ogillar vad folk skriver och folket som skriver här? Alltså om du stör dig på alla. Är det inte bättre att undvika & logga in här?

Svullo - Jag får bara intrycket att du i mån och mycket känner ett stort förakt för medlemmarna och folket här. Om man tittar på inläggen du skrivit så har det nästan uteslutande varit inlägg som varit till för att sätta någon på plats. https://www.xn--lnforum-exa.se/members/svullo.4381/#postings
Titta själv...

Det jag frågar mig (även om jag håller med dig i vissa saker du skrivit!!) varför spenderar du tid här om du ogillar vad folk skriver och folket som skriver här? Alltså om du stör dig på alla. Är det inte bättre att undvika & logga in här?
Du är bara bäst!! Håller med dig

Titta själv...

Han dömer folk och ser ner på människor som har eller haft spelmissbruk! Hemsk!

Titta själv...

Sant, jag kan välja att logga ut men som med mycket annat i samhället så är det väl inte som säger att man måste lämna bara för att man har annan uppfattning om saker än den stora massan.
Jag ogillar inte vad folk skriver, de har samma rätt till sin uppfattning som jag har till min. Ett öppet diskussionsforum på nätet måste väl vara öppet för alla, oavsett åsikt?

Jag skulle inte säga att jag dömer någon. Jag försöker förklara hur jag ser på saken med skuldsättning. Tycker nog att din ton är värre än min, bara för att jag inte håller med dig så ser jag ner på dig? Tror nog att du måste omvärdera situationen lite.

Varför är spelmissbruk värre än annat missbruk? Alkohol, narkotiks, mat, sex osv. Allt jag har skrivit är bara att man måste försöka ta sig ur sitt missbruk, inte sitta och tycka synd om sig själv och bli curlad på ett forum där alla tycker samma som en själv.
Du känner mig inte tillräckligt väl för att kalla mig ”hemsk” Det är väl ytterst fördomsfullt att dra snabba slutsatser om människor i ens omgivning?

Jag skulle inte säga att jag dömer någon. Jag försöker förklara hur jag ser på saken med skuldsättning. Tycker nog att din ton är värre än min, bara för att jag inte håller med dig så ser jag ner på dig? Tror nog att du måste omvärdera situationen lite.
Även om man inte håller med kan man hålla en godare ton! Det handlar inte om att åsikterna är skilda utan hur man lägger fram o skriver saker! Och dina inlägg är kränkande o fördummande anser jag! Du vill trycka till dom som redan ligger och är i en utsatt situation!
Du vet inte allt om mig och känner mig inte alls ändå har du mage att döma o trycka ner! Detta forum är inte till för det! Skilda åsikter absolut men kränkande o fördummande undanbedes!
Man blir förbannad o irriterad på dina inlägg det är hur du uttrycker dig som irriterar mig och då kan man logga ut istället!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp