En skuld att betala från KFM förföll ett bra tag sen och undrar när en utmätning drar igång? Hur fort går det ? Är det lön i första hand? Får jag information om att de inlett processen?
Har inte fått något från KFM att fylla i om inkomster. Går den samtidigt till arbetsgivaren![]()
Min första skuld att betala var i augusti och jag redovisade inkomst direkt när sista datum på skuld att betala gick ut. Hörde inget och ringde dit i början av september blev avspisad med att jag fick vänta. I oktober kom blanketten om att redovisa inkomst som jag direkt gjorde ännu en gång. Hörde inget och i slutet av November så fick jag inledande skuldsanering.Har räknat men ännu ej fått begäran. Är det inte konstigt? Det var ju i oktober skuld att betala kom tror jag.
Grattis!Min första skuld att betala var i augusti och jag redovisade inkomst direkt när sista datum på skuld att betala gick ut. Hörde inget och ringde dit i början av september blev avspisad med att jag fick vänta. I oktober kom blanketten om att redovisa inkomst som jag direkt gjorde ännu en gång. Hörde inget och i slutet av November så fick jag inledande skuldsanering.