- Meddelanden
- 10 142
- Mottagna reaktioner
- 6 672
- Poäng
- 4 477
Det har faktiskt varit sjukt jobbigt att inte veta hur allt ska bli. Ville bara få ett beslut om löneutmätning så att jag visste vart det landar.Grattis!
Det har faktiskt varit sjukt jobbigt att inte veta hur allt ska bli. Ville bara få ett beslut om löneutmätning så att jag visste vart det landar.Grattis!
Min första skuld att betala var i augusti och jag redovisade inkomst direkt när sista datum på skuld att betala gick ut. Hörde inget och ringde dit i början av september blev avspisad med att jag fick vänta. I oktober kom blanketten om att redovisa inkomst som jag direkt gjorde ännu en gång. Hörde inget och i slutet av November så fick jag inledande skuldsanering.
fordringsägaren har inte heller fått det jag redan betalat KFM så någon konstig fördröjning är det.Vad är det du inte fått ?Grattis!
Ännu märkligare att min ej kommit. Orolig att jag missat via posten men borde väl kommit påminnelse då?fordringsägaren har inte heller fått det jag redan betalat KFM så någon konstig fördröjning är det.
Vad är det du inte fått ?
Det är nog pga helgerna.Redovisning av lön osv.