Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tid till utmätning

Min första skuld att betala var i augusti och jag redovisade inkomst direkt när sista datum på skuld att betala gick ut. Hörde inget och ringde dit i början av september blev avspisad med att jag fick vänta. I oktober kom blanketten om att redovisa inkomst som jag direkt gjorde ännu en gång. Hörde inget och i slutet av November så fick jag inledande skuldsanering.

Grattis!
Ännu märkligare att min ej kommit. Orolig att jag missat via posten men borde väl kommit påminnelse då? :( fordringsägaren har inte heller fått det jag redan betalat KFM så någon konstig fördröjning är det.

Grattis!
Ännu märkligare att min ej kommit. Orolig att jag missat via posten men borde väl kommit påminnelse då? :( fordringsägaren har inte heller fått det jag redan betalat KFM så någon konstig fördröjning är det.
Vad är det du inte fått ?

Jag vet en quinna här ute som fick sin första ”skuld att betala” i början på augusti och flertalet har inkommit sedan dess, men hen har fortfarande inte fått papper från KF om att redovisa sina inkomster/utgifter... Helt galet & man kan ju undra hur borgenärerna ställer sig till en sådan extrem långsam handläggning av KF.... Sen är det inte ju inte bra för gäldenären heller vars skulder därmed ökar med vindens hastighet... Personen i fråga bor i en storstad med KF alldeles ”bortom hörnet”.

Oj! Det knäppa är att KFM inte släppt det jag betalat till de till fordringsägaren och vice versa så något har väl hänt. Tror inte helgerna är problemet här då det pågått länge.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp