- Meddelanden
- 90
- Mottagna reaktioner
- 15
- Poäng
- 52
Ok, visste att de verkställer så snabbt, då kommer det troligtvist att ske på Juli lönen
En dag tidigare.Det var snabbt redan samma dag. Skickade du in inkomstredovisningen före sista dagen?
Ja så blir det nog. Jag har ju visserligen pension 18/7 men tror dom hinner med det ändå.Ok, visste att de verkställer så snabbt, då kommer det troligtvist att ske på Juli lönen
Ok, jag hade den sista Juni på mitt äldsta utslag, antar att denna eller senast nästa vecka så kommer det ett begäran om att redovisa inkomster för mig med, sen har man c.a 10 dagar på sig att lämna in uppgifterna antar jag?Verkar stämma som någon skrev tidigare att ca en vecka efter tiden att betala gått ut kommer begäran om att redovisa inkomster. Så min kommer förmodligen 4 juli. Då borde jag ha till den 18:de på mig att inkomma med uppgifter. Dvs 5 bankdagar innan juli lönen betalas ut. Jag tänker att jag borde hinna få juli lönen också innan det drar igång.
Tror faktiskt det var 14 dgrOk, jag hade den sista Juni på mitt äldsta utslag, antar att denna eller senast nästa vecka så kommer det ett begäran om att redovisa inkomster för mig med, sen har man c.a 10 dagar på sig att lämna in uppgifterna antar jag?
Du ska väl först få Skuld att betala innan du ska redovisa inkomstTror faktiskt det var 14 dgr
Först kommer skuld att betala 10 dagar på dig att betala. Sen kommer redovisning av inkomst.Ok, jag hade den sista Juni på mitt äldsta utslag, antar att denna eller senast nästa vecka så kommer det ett begäran om att redovisa inkomster för mig med, sen har man c.a 10 dagar på sig att lämna in uppgifterna antar jag?
Kan ju hoppas på inte. Är väl en process hos de som betalar ut också.Ja så blir det nog. Jag har ju visserligen pension 18/7 men tror dom hinner med det ändå.
Ja man vet ju inte men tror inte på det. Lika bra det. Känns ok att denna processen är över. Nu ska man försöka landa i detta.Kan ju hoppas på inte. Är väl en process hos de som betalar ut också.
Är det hos pensionsmyndigheten då tror jag det mesta går med automatik.Kan ju hoppas på inte. Är väl en process hos de som betalar ut också.