Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tid innan utslag

Ok, visste att de verkställer så snabbt, då kommer det troligtvist att ske på Juli lönen

Verkar stämma som någon skrev tidigare att ca en vecka efter tiden att betala gått ut kommer begäran om att redovisa inkomster. Så min kommer förmodligen 4 juli. Då borde jag ha till den 18:de på mig att inkomma med uppgifter. Dvs 5 bankdagar innan juli lönen betalas ut. Jag tänker att jag borde hinna få juli lönen också innan det drar igång.
Ok, jag hade den sista Juni på mitt äldsta utslag, antar att denna eller senast nästa vecka så kommer det ett begäran om att redovisa inkomster för mig med, sen har man c.a 10 dagar på sig att lämna in uppgifterna antar jag?

Ok, jag hade den sista Juni på mitt äldsta utslag, antar att denna eller senast nästa vecka så kommer det ett begäran om att redovisa inkomster för mig med, sen har man c.a 10 dagar på sig att lämna in uppgifterna antar jag?
Tror faktiskt det var 14 dgr

Först kommer skuld att betala 10 dagar på dig att betala. Sen kommer redovisning av inkomst.

Kan ju hoppas på inte. Är väl en process hos de som betalar ut också.
Ja man vet ju inte men tror inte på det. Lika bra det. Känns ok att denna processen är över. Nu ska man försöka landa i detta.
ska träffa skuldrådgivare om några veckor och kanske då fundera på söka skuldsanering.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp