Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tid innan utslag

Uppdatera gärna när brevet kommer. Jag fick mitt första utslag 1 vecka efter dig men skuld att betala 14 dagar efter. Hoppas på att det ska fortsätta att gå lite långsammare. Nu är det ju snart semestertider så förhoppningsvis går tempot hos KFM ner
Idag kom det att redovisa inkomster. Har till 4/7 på mig.. så då börjar det säkert nu i juli.

Idag kom det att redovisa inkomster. Har till 4/7 på mig.. så då börjar det säkert nu i juli.
Verkar stämma som någon skrev tidigare att ca en vecka efter tiden att betala gått ut kommer begäran om att redovisa inkomster. Så min kommer förmodligen 4 juli. Då borde jag ha till den 18:de på mig att inkomma med uppgifter. Dvs 5 bankdagar innan juli lönen betalas ut. Jag tänker att jag borde hinna få juli lönen också innan det drar igång.

Verkar stämma som någon skrev tidigare att ca en vecka efter tiden att betala gått ut kommer begäran om att redovisa inkomster. Så min kommer förmodligen 4 juli. Då borde jag ha till den 18:de på mig att inkomma med uppgifter. Dvs 5 bankdagar innan juli lönen betalas ut. Jag tänker att jag borde hinna få juli lönen också innan det drar igång.
Det tror jag säkert du kommer få.

Hur har det gått med allt?, finns det någon uppdatering att få? ❤️
Jag fick beslut idag om löneutmätning.
så samma dag som inkomstredovisningen skulle vara inne kom beslutet.
Fick även idag att dom gjort en tillgångsundersökning.

Jag fick beslut idag om löneutmätning.
så samma dag som inkomstredovisningen skulle vara inne kom beslutet.
Fick även idag att dom gjort en tillgångsundersökning.
Det var snabbt redan samma dag. Skickade du in inkomstredovisningen före sista dagen?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp