Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Telia finance, upplysningen via sergel..

Det går att köpa nya för 1874 kr alltså? Det kan ju vara en förklaring till varför det går trögt att annonsera ut Airpods för 2000 kr...

Yes baby. Jag har fått gått ner ganska mycket. Men det är inte versionen som kostar 2390 kr utan den som brukar kosta 2000 prick.
Båda är väl gen 2 men den ena med trådlös laddning som är uppdaterad på något vis? Tycker det är krångligt och har googlat runt och min icke teknikintresserade hjärna kokar.

Yes baby. Jag har fått gått ner ganska mycket. Men det är inte versionen som kostar 2390 kr utan den som brukar kosta 2000 prick.
Båda är väl gen 2 men den ena med trådlös laddning som är uppdaterad på något vis? Tycker det är krångligt och har googlat runt och min icke teknikintresserade hjärna kokar.
Det är just det där med trådlös laddning som gör de 300-400 kronor dyrare. Jag köpte utan trådlös laddning och sålde dom 250 spänn billigare. Kan hjälpa att jag bor i Göteborg. Vad vet jag.

Använder Fortus Creditsafe?

Om ni behöver pengar efter Telia finance finns AirPods på teknikproffset med som har fortus finance delbetalning. AirPods 1874 kr, delbetalning på 210 kr per månad men kan vara lite av en savior just en skral månad.

Använder Fortus Creditsafe?

Jag vet inte, loggade in till kivra för att kolla men har så mycket bisnode och creditsafe men nara från tidigare företag.
Vissa har jag avslutat helt och andra sköter jag betalningen på. Varför görs det upplysning..

Men syns på uc va? Den totala skulden hos fortus?

Ni som köper säljer prylar ifrån Telia och vill ha loss kontanter för något ifrån Telias butik - Jag behöver en ny telefon omgående.
En billig Huawei.
Om någon vill göra buisness skicka ett medellande till mig här på forumet!
Trevlig helg.

Om någon annan behöver ny lur eller något annat från Telias webbutik så hojta gärna på PM. Jag köper in och säljer rabatterat till er i så fall :)

Är de samma på halebops hemsida?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp