Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Telia finance, upplysningen via sergel..

Nu när mitt telia finance lån är hos sergel är jag bra nyfiken på att prova handla hos dom igen på kredit o få 50.000 till :D

har 50.000 där som kredit. betalat av det. Fick 50 igen. har haft 100 k där som max. Släpte dom till sergel inkasso sen kunde jag använda dom igen efter ett halv år även om jag hade en avbetalningsplan via deras inkasso på det gamla 50 k xD

Se detta ovan inlägg AphTexTwins:D?

Nu när mitt telia finance lån är hos sergel är jag bra nyfiken på att prova handla hos dom igen på kredit o få 50.000 till :D

Vore riktigt illa om det fungerar, något ansvar måste kreditgivarna ha för att man inte ska överskuldsätta sig fullständigt.. Borde vara villkorat för att få lov att kräva in pengarna med hjälp av KF..

Vore riktigt illa om det fungerar, något ansvar måste kreditgivarna ha för att man inte ska överskuldsätta sig fullständigt.. Borde vara villkorat för att få lov att kräva in pengarna med hjälp av KF..

Jag håller med men enligt ovan skribent verkar det möjligt.

Sablar :D

Bilagor

• Screenshot_20190808_222734_se.teliacompany.dragon.jpg
    Screenshot_20190808_222734_se.teliacompany.dragon.jpg
    124.3 KB · Visningar: 230
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp