Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Telia finance, upplysningen via sergel..

Terry har de höjt priserna ca 1990 kr nu för lurarna airpods på Telia, funderar själv på att köra på detta och sälja billigare än 20 %ränta per år temefan.

Det är inte bara den nya dyrare versionen?

2 Frågor.

1: Om jag betalar 1.000 kr till Telia Finance och har 1500 att använda där nu - har jag då 2500 att använda eller hur fungerar det?
2: Om jag beställer ett par AirPods och tar det på kredit (telia financ) sen går jag in med hörlurarna in i teliabutik och säger att jag ångrat köpet - vad händer då? Minskas min kredit eller kan man få pengarna insatta på kontot tror ni?

2 Frågor.

1: Om jag betalar 1.000 kr till Telia Finance och har 1500 att använda där nu - har jag då 2500 att använda eller hur fungerar det?
2: Om jag beställer ett par AirPods och tar det på kredit (telia financ) sen går jag in med hörlurarna in i teliabutik och säger att jag ångrat köpet - vad händer då? Minskas min kredit eller kan man få pengarna insatta på kontot tror ni?
Fråga 1 kan jag svara på av egen erfarenhet, det är som vilken kredit som helst att du kan använda belopp som du sätter in, så i ditt exempel ovan kommer du ha 2500kr att handla för! Fråga 2: du kommer med all säkerhet inte få pengar utan din kreditskuld minskas, men kan inte svara säkert att det är så eftersom jag ej har provat! Men det mest logiska borde vara att det blir återköp på krediten

2 Frågor.

1. Du kan använda dom igen.
2. All reklamation sker till deras internetlager, hade riktig strul sist.

Tackar för tydliga svar.

Första fakturan kommer den i brev eller kan jag hålla koll i appen eller vad är smidigast?

Tackar för tydliga svar.

Första fakturan kommer den i brev eller kan jag hålla koll i appen eller vad är smidigast?

kommer via brev från telia finance vet inte om det går att fixa enbart via mail ring och fråga dom:)

1. Du kan använda dom igen.
2. All reklamation sker till deras internetlager, hade riktig strul sist.
Första fakturan kommer med post, sedan har du möjlighet att logga in på deras hemsida och ändra till e-faktura el att få fakturan till din mail!

kommer via brev från telia finance vet inte om det går att fixa enbart via mail ring och fråga dom:)

Spelar ingen roll för mig kvittar om det är brev eller email men vill inte missa den bara. Man får en del brev och fakturor som bekant :D

Ligger efter med betalning dit. Vet ni vilket inkasso finance har :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp