Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Telia finance, upplysningen via sergel..

Sälja åtta telefoner = 8*9000 = 72000:-

Åtta abbonemang + telefon ca 700:- månaden. 5600:- per månad. 8*5600 =134.000:-

Så i princip låna 72000:- lämna 134.000 efter två år, plus att man måste sköta all fakturor för annars blir det ännu högre kostnader.
Det smartaste är om man har nån/någon annan som kan använda abbonemangen och betala för det under tiden man har avtal.

Nja.
Fast jag har köpt AirPods för snart 50.000. Ett par AirPods kostar 1777 kronor. Jag säljer dom för 1500 kronor.
Jag kommer ta det på 36 månader.
Räntefritt.

I det fallet så är det sjukt bra/billigt lån om du ser till hur det ser ut hos konkurrenterna...

Nja.
Fast jag har köpt AirPods för snart 50.000. Ett par AirPods kostar 1777 kronor. Jag säljer dom för 1500 kronor.
Jag kommer ta det på 36 månader.
Räntefritt.

I det fallet så är det sjukt bra/billigt lån om du ser till hur det ser ut hos konkurrenterna...

What? 1500 riksdaler och sen kanske frakt på det... my god va dyrt :D
Sicken tur att jag fick mig ett par nya igår av min arbetsgivare... Mitt förra par ”snodde” dottern... :cool:

Ja men det som är till staten eller Telias fördel här det är ju att dom säljer utan ränta ju?

Kimsan72 - Jag köpte 10 par på Teliabutiken där vid SF Bio typ. Du vet den på gågatan? Så köpte jag dom för 1800 kronor stycket. La ut dom på blocket för 1450 och har fått sålt 3-4 stycken typ. Hört av sig massa sådana "brossor" som har velat köpa för 1000 kr så det tar lite tid att skriva till alla dom att det är otänkbart :D Annars har det gått bra :D

Terry min vän!
Hur fungerade det med att handla på krediten direkt i butik? Skulle vilja göra detta för att få varan direkt i handen. Kan man ansöka om krediten innan eller görs det direkt på plats? Och säger man helt enkelt bara att man vill dela upp betalningen?

Jävligt smart knep btw :)

Det görs på plats. Sen höjer den personen i butiken det. Men du kan ju spela dum och säg "ja jag ska handla lite presenter till barnen/frugan/mig själv så höj den så mycket det går" då höjer personen det åt dig - du har en produkt inom 2-3 minuter sen säljer du det.
Räntefritt!!!

Däremot. Undvik iphones...För dålig marginal. Kör AirPods eller den där klockan. Apple watch eller vad det heter.

Det görs på plats. Sen höjer den personen i butiken det. Men du kan ju spela dum och säg "ja jag ska handla lite presenter till barnen/frugan/mig själv så höj den så mycket det går" då höjer personen det åt dig - du har en produkt inom 2-3 minuter sen säljer du det.
Räntefritt!!!

Däremot. Undvik iphones...För dålig marginal. Kör AirPods eller den där klockan. Apple watch eller vad det heter.
Jag skriver under på att man ska undvika att sälja telefoner. Sjukt krävande. Man förlorar för mycket och man får rätt stökiga människor som svarar.

Verkligen, man märker hur stor andel idioter det bor i det här landet i dessa sammanhang :D

Terry har de höjt priserna ca 1990 kr nu för lurarna airpods på Telia, funderar själv på att köra på detta och sälja billigare än 20 %ränta per år temefan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp