Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Telia finance, upplysningen via sergel..

@kex har plockat ut 5-6 telefoner ifrån Telenor. Vet inte vad han har för upplägg hos dom.

@kex har plockat ut 5-6 telefoner ifrån Telenor. Vet inte vad han har för upplägg hos dom.

pratade med telenor innan man kan ha max 8 abenomang hos dom:) så 8 telefoner går att plocka ut. Det läggs på samma faktura när dom skickar ut dom. Tänk tillbehör från telenor skickas från resursbank och enskild faktura via dom.
tex hörlurar.skal. mm så köp inget extra från telenor när du köper mobiltelefon

Kex:

Så du tar ut ett gäng telefoner med abonnemang och kränger sedan dem? Hur mycket får du betala för varje abonnemang och under hur lång tid? Känns som en duktig minusaffär. :-/

Kex:

Så du tar ut ett gäng telefoner med abonnemang och kränger sedan dem? Hur mycket får du betala för varje abonnemang och under hur lång tid? Känns som en duktig minusaffär. :-/

runt 570 kr varje abenomang upp till 750 kr i 24 månader visst en minusaffär totalt köper jag 8 mobiler på abenomang och lyckas sälja dom 9000 kr st får jag 72.000 kr. även om jag måste betala runt 4500-kr för alla abenomang i någon månad tills jag får mitt samlingslån i juli månad.

runt 570 kr varje abenomang upp till 750 kr i 24 månader visst en minusaffär totalt köper jag 8 mobiler på abenomang och lyckas sälja dom 9000 kr st får jag 72.000 kr. även om jag måste betala runt 4500-kr för alla abenomang i någon månad tills jag får mitt samlingslån i juli månad.

Ibland får man vara ”hittepåig”... :) Ja, det blir en saftig summa varje månad i abonnemangskostnader, men det är du ju medveten om. Då har du målet i sikte inom en snar framtid med det kommande samlingslånet. :)

Måste bara få reda på om man kan få limit över 50.000 som någon skrev på sidan innan.
Utan något belägg för det, men skulle tippa på att gå kredit över 50k så är det nog vid ingrävning av fiber osv

Går det köpa på delbetalning om man har betalningsanmärkning?

Hur höjer man upp det till 36 månader avbetalningsperiod?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp