Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Telia finance, upplysningen via sergel..

Ja om man nu vill ägna sig åt "god kreditgivningssed", som staten tycker att kreditgivare bör göra, så är det ju lite konstigt att ett halvstatligt telefonbolag säljer saker på kredit till personer som uppenbarligen har ekonomiska problem.

Ja men det som är till staten eller Telias fördel här det är ju att dom säljer utan ränta ju?

Kimsan72 - Jag köpte 10 par på Teliabutiken där vid SF Bio typ. Du vet den på gågatan? Så köpte jag dom för 1800 kronor stycket. La ut dom på blocket för 1450 och har fått sålt 3-4 stycken typ. Hört av sig massa sådana "brossor" som har velat köpa för 1000 kr så det tar lite tid att skriva till alla dom att det är otänkbart :D Annars har det gått bra :D

Ja men det som är till staten eller Telias fördel här det är ju att dom säljer utan ränta ju?

Kimsan72 - Jag köpte 10 par på Teliabutiken där vid SF Bio typ. Du vet den på gågatan? Så köpte jag dom för 1800 kronor stycket. La ut dom på blocket för 1450 och har fått sålt 3-4 stycken typ. Hört av sig massa sådana "brossor" som har velat köpa för 1000 kr så det tar lite tid att skriva till alla dom att det är otänkbart :D Annars har det gått bra :D

Det är tur att avbetalningen är räntefri ;) ni förlorar ju ungefär 20% så betalar ni tillbaka på ett år motsvarar det 20% ränta.. kortare tid = högre ränta och längre tid = lägre ränta, lite bakvänt :)

Går även och köpa via teleonor på avbetalning max 40k sålde 5 iphone xs denna vecka via blocket:) Dom tar en mini uc som inte syns på minuc.se mycket smidigt

Det är tur att avbetalningen är räntefri ;) ni förlorar ju ungefär 20% så betalar ni tillbaka på ett år motsvarar det 20% ränta.. kortare tid = högre ränta och längre tid = lägre ränta, lite bakvänt :)

Ja fast det är 24 månaders räntefritt. AirPodsen köper jag för 1777 säljer för 1450.

Måste bara få reda på om man kan få limit över 50.000 som någon skrev på sidan innan.

Precis.Mycket bättre. Telia Finance räddade min månad. Det måste jag erkänna. Så, hur är det med övriga aktörer?

Tele2 - Bisnode.
Hallon/3 - UC
Telia - Sergel
Telenor - MiniUC
Helbop-Telia
Comviq-Bisnode

Precis.Mycket bättre. Telia Finance räddade min månad. Det måste jag erkänna. Så, hur är det med övriga aktörer?

Tele2 - Bisnode.
Hallon/3 - UC
Telia - Sergel
Telenor - MiniUC
Helbop-Telia
Comviq-Bisnode

Kan man köpa något hos de andra utan att teckna abonnemang? Trodde bara det var Telia som var så generösa.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp