Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Telefonabonnemang, försämrar det ens kreditbetyg

Tele 2 - Bisnode.
Telenor - Bisnode.
Telia - Sergel
Hallon/Tre - UC

Finns det ingenstans man kan plocka ut telefoner förutom Telia som inte tar UC/Bisnode?
Lite OT!
Jag testade köpa en iPad (den billigaste) med surfabonnemang via Tele2 för någon månad sen. Men de beviljade inte det pga att jag hade för många ff på Bisnode. Abonnemang med bredband kunde jag få, men inte iPad på avbetalning. Bara en liten notis, kanske bra att veta, så man inte får en onödig ff.

Exakt därför jag också vill undvika Tele2!

Vilken upplysning tar Halebop? Kan man köra dom om man är svartlistad hos Telia?

Vilken upplysning tar Halebop? Kan man köra dom om man är svartlistad hos Telia?
Är nästan helt säker på att Halebop använder Sergel. Jag har abonnemang hos dem. Kollar jag Kivra och går in på Sergel stämmer upplysningen där överens i tid med när jag tecknade abonnemanget, dock står det Telia som frågeställare. (Men de går ju under Telia, så borde vara så).

Är nästan helt säker på att Halebop använder Sergel. Jag har abonnemang hos dem. Kollar jag Kivra och går in på Sergel stämmer upplysningen där överens i tid med när jag tecknade abonnemanget, dock står det Telia som frågeställare. (Men de går ju under Telia, så borde vara så).

Halebop kör med Sergel.

Vill ha en ny telefon. Telia är uteslutet. Således är min fråga, om jag inte vill ja varesej UC eller Bisnode är jag körd då?

Kan man plocka ut en lur där då?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp