Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Telefonabonnemang, försämrar det ens kreditbetyg

Jag har en vän som blev godkänd den 27/12 hos Telia när han ansökte om ett erbjudande innehållande en billig Huawai (bortse om det är felstavat) inkl abonnemang. Telefonen kom med posten idag. Han har en gammal pågående betalningsplan för teletjänster hos Telia samt 6 betalningsanmärkningar. Underskott av kap 48.000 och årslön strax under 500tusen. Han blev själv förvånad! upplysningen kom från Sergel

FYI!
Nekades precis att teckna abonnemang (Via Tele2) eftersom att jag hade många Bisnodeförfrågningar.
Det är fan helt sinnessjukt.
Har riktigt bra lön, inga anmärkningar men blir ändå nekad.
Absurt.

Har du pratat med Tele2, manuellt så att säga? Jag fick också avslag i den automatiska ansökan (samma anledning som du) för ca ett år sedan, men efter dialog fick jag ändå ett abonnemang.

Jag har en vän som blev godkänd den 27/12 hos Telia när han ansökte om ett erbjudande innehållande en billig Huawai (bortse om det är felstavat) inkl abonnemang. Telefonen kom med posten idag. Han har en gammal pågående betalningsplan för teletjänster hos Telia samt 6 betalningsanmärkningar. Underskott av kap 48.000 och årslön strax under 500tusen. Han blev själv förvånad! upplysningen kom från Sergel

Telia/Halebop känns enklast, just då de använder Sergel om kreditupplysning

Telia har dock bra mycket dyrare abonnemang det är det :(

Försöker få ner alla mina fasta kostnader rejält :)!

FYI!
Nekades precis att teckna abonnemang (Via Tele2) eftersom att jag hade många Bisnodeförfrågningar.
Det är fan helt sinnessjukt.
Har riktigt bra lön, inga anmärkningar men blir ändå nekad.
Absurt.
Stör mig så mycket på att telefonoperatörerna leker bank

Telia har dock bra mycket dyrare abonnemang det är det :(

Försöker få ner alla mina fasta kostnader rejält :)!

Då skulle jag rekommendera Halebop och abonnemanget "mini". Det kostar 99 kr/mån, inkl. många samtal och sms samt lite surf :)

Jag rekommenderar också Halebop. Riktigt smidigt och bra och helt okej priser tycker jag. :)

Terry, fick du inte hos hallon?

Jo, det fick jag. Ett abonnemang till sambon. Jag måste också ha en ny telefon men jag ska dit imorgon och bara förlänga det befintliga som står på en släkting.
Ska byta från Samsung och Iphone och testa Huawei :D

Ja, de nyaste Samsung och IPhone är alldeles för dyra. Jag betalade 11760 för min.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp