- Meddelanden
- 31 419
- Mottagna reaktioner
- 16 474
- Poäng
- 11 677
Du får tycka så då.Rättare sagt okunnig handläggare eller kundservice personal som inte lyssnar och bara gör för att göra.
Du får tycka så då.Rättare sagt okunnig handläggare eller kundservice personal som inte lyssnar och bara gör för att göra.
Hur kan den som du pratar med veta att du har din mammas tillstånd, du som är så noga med tillstånd?Men hur kan man använda någons personnummer utan ens tillstånd och sedan ta en kreditupplysning på den när man inte vill köpa något? Utan jag sa tydligt att det är min mamma och jag uppgav min mammas personnummer.
För min mamma var bredvid mig och sa att det var okej till tele2 att jag (sonen) får tala. Varför min mamma behöver abonnemang är för att hon kanske vill ha en billigare än vad hon har nu? Sen varför jag prata är fortfarande att jag kan mer än vad min mamma kan och jag själv har tele2 och försökte fixa samma erbjudande som jag fick.Hur kan den som du pratar med veta att du har din mammas tillstånd, du som är så noga med tillstånd?
Varför behöver din mamma ett telefonabonnemang om hon inte själv kan prata i telefon?
Och, som sagt, du får ju ändå inte teckna något abonnemang i hennes namn, så vad skall samtalet mynna ut i?
Blåsa min stackars lilla mamma? Rättare sagt hjälpa min mamma. Hon har Tre och betalar 349 kr för fria samtal och MMS men endast 2 g surf. Tele2 erbjöd 249 kr för fria samtal,MMS och fri surf och vi godkände detta. Jag uppgav min mammas personnummer med henne i bakgrunden som kunde bekräfta detta till personen som jobbar på tele2 och sedan råkade han ta upplysning på mig istället för min mamma. Precis skaffat ditt konto och ska säga ”herregud säger jag bara” töntDu försöker blåsa din stackars mamma och grinar samtidigt över en kreditupplysning tagen på dig . Herregud säger jag bara.
för det första lär hon inte ha FRI surf för 249 kronor per månad, det lär kosta 6-700krBlåsa min stackars lilla mamma? Rättare sagt hjälpa min mamma. Hon har Tre och betalar 349 kr för fria samtal och MMS men endast 2 g surf. Tele2 erbjöd 249 kr för fria samtal,MMS och fri surf och vi godkände detta. Jag uppgav min mammas personnummer med henne i bakgrunden som kunde bekräfta detta till personen som jobbar på tele2 och sedan råkade han ta upplysning på mig istället för min mamma. Precis skaffat ditt konto och ska säga ”herregud säger jag bara” tönt
Tack för ditt svar och dem kommer ta bort den ja.för det första lär hon inte ha FRI surf för 249 kronor per månad, det lär kosta 6-700kr
för det andra förstår jag inte er upprördhet över samtalet, det är väll jättebra att sonen sitter bredvid om mamma ska teckna abonnemang om hon inte har kunskapen? Gjort likadant själv massor med gånger och även jobbat i branschen så inget konstigt alls, att killen på tele2 gör en kreditupplysning är mänsklig faktor eftersom du knappade in ditt personnummer innan så är det inte helt konstigt att det sker misstag, men du kan vara lugn, bisnode kommer ta bort den om några dagar.
Ja den där nya lyxföllan gör inte annat än skriva en massa nonsens, ny medlem och 4 meddelanden = enbart spytt galla i varje tråd.Blåsa min stackars lilla mamma? Rättare sagt hjälpa min mamma. Hon har Tre och betalar 349 kr för fria samtal och MMS men endast 2 g surf. Tele2 erbjöd 249 kr för fria samtal,MMS och fri surf och vi godkände detta. Jag uppgav min mammas personnummer med henne i bakgrunden som kunde bekräfta detta till personen som jobbar på tele2 och sedan råkade han ta upplysning på mig istället för min mamma. Precis skaffat ditt konto och ska säga ”herregud säger jag bara” tönt