Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tele2 kreditupplysning

Om man är befintlig kund med bra historik så gör dom säkerligen ingen uc isåfall

Under min skuldsanering nu när jag flyttade till ny lägenhet, så kollade jag med Tele2 om jag kunde teckna abonnemang för bredband + tv. Då det skulle bli billigare för mig.
Var inga problem alls.
Ska väll tilläggas då också att jag varit kund hos dom med mitt telefonabonnemang flertalet år och aldrig varit försenad med en betalning.

Måste ju säga att det är sjukt skumt att Tele2 tar UC på vissa och Bisnode på andra.

Jag köpte telefon på avbetalning 2 gånger under min pågående skuldsanering. De gjorde varken bisnode eller uc på mig. Men alltid skött betalning och varit kund länge

Jag köpte telefon på avbetalning 2 gånger under min pågående skuldsanering. De gjorde varken bisnode eller uc på mig. Men alltid skött betalning och varit kund länge
Mitt ex lyckades med samma sak, fast på Tre för 2-3 år sedan. Dock hade hon inte skuldsanering, utan aktiva skulder hos KFM.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp