Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tänkte söka samlingslån denna vecka vad tror ni om mina chanser ?

Pengarna landat på kontot, jag lyckades är så glad !!!
Nu ska jag betala bort en massa krediter och det känns så härligt att jag lyckades och sen ska jag avsluta krediterna

Nu har jag betalat av krediterna och vill tacka så mycket för all peppning på detta forumet. Känns kanonbra och att jag lyckades att kämpa i ett år för ett samlingslån och att allt gick vägen. Känns som en förlösande känsla. Det kändes så tufft i vintras och i våras men nu känns det så skönt

Hade helt missat detta, stort grattis!
Vilka skulder har du kvar nu?

Tack för alla fina ord, nu är steg 1 gjord och jag lyckades. Ett år där jag mått dåligt men hållit helt fast vid min plan att vänta ut förfrågningar ett år för ett samlingslån och det funkade mitt UC gick från 50% till 3,6 % av att bara vänta ut förfrågningar och fick en del erbjudande när jag sökte samlingslån och nu har jag betalat av mina krediter och en del utanför UC. Det känns jättebra. Nu finns steg 2 kvar och det är att förhandla ner ränta på ett av lånen och ev kanske utöka det för att samla de andra lånen med sämre ränta och få ner min månadskostnad. Men fortsätter att arbeta på, på samma sätt som jag gjort under detta år från augusti förra året och har jag klarat det, så ska jag klara steg 2 också

Tack för alla fina ord, nu är steg 1 gjord och jag lyckades. Ett år där jag mått dåligt men hållit helt fast vid min plan att vänta ut förfrågningar ett år för ett samlingslån och det funkade mitt UC gick från 50% till 3,6 % av att bara vänta ut förfrågningar och fick en del erbjudande när jag sökte samlingslån och nu har jag betalat av mina krediter och en del utanför UC. Det känns jättebra. Nu finns steg 2 kvar och det är att förhandla ner ränta på ett av lånen och ev kanske utöka det för att samla de andra lånen med sämre ränta och få ner min månadskostnad. Men fortsätter att arbeta på, på samma sätt som jag gjort under detta år från augusti förra året och har jag klarat det, så ska jag klara steg 2 också
Och du har inget hos Inkasso?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp