- Meddelanden
- 1 359
- Mottagna reaktioner
- 956
- Poäng
- 757
Absolut det gör enormt mycketja och en drägligare ekonomi och liv dvs mer "kvar att leva på"
Absolut det gör enormt mycketja och en drägligare ekonomi och liv dvs mer "kvar att leva på"
Tack så mycket det kommer att göra mycketStort grattis, hoppas att detta blir vägen till en bättre ekonomi och liv.
TackGrattis Cecilia!!
Och du har inget hos Inkasso?Tack för alla fina ord, nu är steg 1 gjord och jag lyckades. Ett år där jag mått dåligt men hållit helt fast vid min plan att vänta ut förfrågningar ett år för ett samlingslån och det funkade mitt UC gick från 50% till 3,6 % av att bara vänta ut förfrågningar och fick en del erbjudande när jag sökte samlingslån och nu har jag betalat av mina krediter och en del utanför UC. Det känns jättebra. Nu finns steg 2 kvar och det är att förhandla ner ränta på ett av lånen och ev kanske utöka det för att samla de andra lånen med sämre ränta och få ner min månadskostnad. Men fortsätter att arbeta på, på samma sätt som jag gjort under detta år från augusti förra året och har jag klarat det, så ska jag klara steg 2 också
Inget hos inkasso och har klarat mig undan detOch du har inget hos Inkasso?