Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Sweakredit seriösa?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Alla i detta forum är beroende av någon typ av tjänst. Tyvärr så tror jag att många sitter i skiten och skriver skit fast de inte borde? Vi bör respektera varandra för vi låntagare sitter faktiskt i skiten! Vi bör lösa hur vi skall betala av våra lån inte låna mera av nya aktörer!

Lycka till alla !

Tydligen fler som fått 1000 kr trots att man ansökte om 5000. Datafel?

nej nej, det är helt enskilda personer som driver sidorna.
direkt-lån köpte en kille ifrån växsjö först, sen tog en större firma i sthlm över den.
minifinans.se drivs av göteborgare.
sweakredit numera minikrediten drivs av värmläningar.

F.D sweakredit var tvunga att byga namn för att det finns en jätte stor koncern med namnet sveakredit, sveainkasso etc.

Minikrediten håller på att ansluta sig till ett finans bolag Avida finans som kommer sköta faktureringen. Precis som lån institutet easycredit använder sig utav. Det är därför som det har blivit lite problem kan jag säga.

OBS: JAG VART IDAG ERBJUDEN ATT JOBBA ÅT DOM PÅ HELTID. JAG ÄR FÖRÄLDRA LEDIG NU OCH ARBETAR INTE LÄNGRE HELTID PÅ MIN EGNA FIRMA OCH LÖNETAGARE SLUTADE JAG SOM FÖRRA ÅRET.
SÅ JAG UNDRAR OM JAG SKALL BÖRJA JOBBA HELTID ÅT DESSA, JAG SER JU SJÄLVKLART EFTER KUNDERNAS PERSPEKTIV OCKSÅ.

Det kanske är min chans att visa er som varit emot mig nu att jag verkligen kan sköta mina kort rätt? Jag ska fundera tills imorgon har jag sagt.

Nu har ni iallafall fått lite status uppdateringar.
Samtidigt som mycket ska man kanske inte gå ut med, men mycket är också nyttigt för er som kunder att veta också. Det är de jag menar att se ur era perspektiv också. Ska försöka ge er så mycket uppdateringar som möjligt.

MVH

Går inte att söka på sweakredit längre- hänvisas till minikrediten som skall uppdatera.....
direkt-lån går ej att söka uppdaterats hela sommaren...
alla "köpta" från samma person?!

Att man säljer företag/bolag är rätt vanligt men att göra det direkt vid "uppstart" när man förmodligen har tänkt igenom sin affärsidé ett tag är väl lite märkligt.. Jag menar att de "sms-låneföretag" har köpt design och konsulteribg av en och samma person. Dessutom har en av ägarna över 1200 registrerade aktiva bolag och 800 inaktiva.. Sidorna verkar seriösa men med nogranna eftersökningar kan det antas vara raka motsatsen. Du verkar ung- tänk på vad du gör. Jag o många andra är vaksamma och misstänksamma och jag tror att vi ska hålla oss fast vid det tills npgon annan kan bekräfta det mer.

Vi kommer inte längre här, senaste tiden har tråden spårat ur med pajkastning.

Nödvändig fakta finns redan skriven längre bak i tråden. Tråd låst.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp