Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Sweakredit seriösa?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
nu har de allt skitit i det blå skåpet !!

Skojjare:mad:

Jo det stämmer, jag har haft planerna att starta upp en egen verksamhet. Men jag är nog alldeles för smart för att inte göra det, man får tillbaka ungefär 30% av sitt utlånade kapital. Jag har sätt alldeles för mycket att folk har en oroväckande återbetalningsförmåga!
Det jag personligen hoppas på är att det en dag startar en sån här verksamhet med egna västgrabbar som inkasso.

Denna branch är riktigt smutsig av både dom som inte kan betala tillbaka och de som bluffar till sig en sms kostnad på 25kr? vad får dom lixom ut av det, de flesta smstjänst leverantörerna tar ut en avgift på mer än hälften vad blir då kvar? 10kr?

Jag tycker att ni som hyser agg emot mig ska vara tysta, ni tillhör de 95% som inte betalar tillbaka lånen som ni tar och sedan säger att det är scam och bluff.

Tänk om och gör rätt innan ni hyser agg emot något, ett gäng pajasar är vad ni är!!

Senast ändrad:
Sweadirekt

Man behöver inte skylla på någon vi är på forum för att få mer information och man tar inte sms lån och har i avsikt att inte betala ´tillbaka de men gör det för att det ska´gå runt inte för att det är så roligt att skuldsätta sig ännu mer, man har eget ansvar och man skall bara skylla sig själv men när man blir blåst på sms avgiften utan ens ett svar då blir man förbannad på de nya aktörer som är inte seriösa. Våra banker vill inte hjälpa oss som har problem med betalningar och vill bara hjälpa de som har pengar inte de som har skulder. det finns ärliga människor ´som har tyvärr inte har så läött i dag och de kämpar för att komma på fötter igen men det är inte så lätt i dag.

Nej absolut, jag förstår ju situationen, men jag blir bara förbannad när jag får skiten för detta.
Jag menar jag vill vara en god kontakt för både er som lånar och för mina kunder som vill starta sms-lånehemsida. Jag har byggt många sådana sidor, majoriteten är ju seriösa och framåt.
Jag tror att sweakredit.se vill vara seriösa också, men jag förstår att när det kommer in några tusen ansökningar på bara en dag att det finns arbete att göra. Det hoppas jag att ni också förstår.

Sweakredit är seriösa, det vågar jag gå i god för.

Men det vart problem för dom igår när sms-tjänst leverantörens servrar var grovt belastade, många kunder fick inte änns sina sms om att dom vart godkända eller nekade.

Sedan så har vi idag gjort i ordning hemsidan så att alla ska förstå vart man fyller i uppgifterna, för om kontonr står bland clearingnr och tvärt om så blir man nekad för det. Även så skriver vissa kunder i hela adress uppgifterna under adress, men postnr och postort skall vara i en egen box.

Så idag har vi arbetat ut detta och bet om utökad bandbredd hos smstjänst leverantören.

Så jag hoppas verkligen att detta idag kommer fixa upp sig och alla ni kunder som har fått lån är nöjda. Även dom som idag har skickat in ansökan blir nöjda över behandlingen.

Jag vill skapa rättvisa också bland er lånare.

MVH
Robin

Man behöver inte skylla på någon vi är på forum för att få mer information och man tar inte sms lån och har i avsikt att inte betala ´tillbaka de men gör det för att det ska´gå runt inte för att det är så roligt att skuldsätta sig ännu mer, man har eget ansvar och man skall bara skylla sig själv men när man blir blåst på sms avgiften utan ens ett svar då blir man förbannad på de nya aktörer som är inte seriösa. Våra banker vill inte hjälpa oss som har problem med betalningar och vill bara hjälpa de som har pengar inte de som har skulder. det finns ärliga människor ´som har tyvärr inte har så läött i dag och de kämpar för att komma på fötter igen men det är inte så lätt i dag.

lånekarusellen

Det folk i denna tråd inte fattar är att man blir inte rik på smsavgifter som någon har räknat ut. 5000 ansökningar på 1-2 dagar inget system i världen skulle klarat det utan att krascha!!

Tänk efter innan ni talar, oftast är det folk som är skuldsatta upp till öronen som rusar fram när ett smslåneföretag öppnar, för de har redan varit och lånat hos alla andra. Deras enda chans är att åter låna. Jag har klarat mig tack vare mycket arbete och dragit ner på livskaviltet. Men idag är jag skuldfri.

Sedan att bolaget är ute på försäljning säger ju hur oseriöst det är tyvärr. Kundstoct det är ju inte kunder med hus vovve och volvo, det är ensamma skuldsatta oftast oansvariga personer.

OJ vad fel du hade där!!

Jag har både villa, barn och volvo och dessutom ett bra jobb... men av olika anledningar så var jag tvungen att söka ett sånt där skitlån!
Så ni ska inte tro att det är bara fattiglappar och folk som är bakom flötet som tar dessa hemska smslån!! Ni är ute på helt fel spår!!

Det stämmer

Vem som helst kan råka illa ute och blir tvungen att ta sms lån så visst det är bra att de finns men man skall låna med förnuft och ansvar.

Jag har också hus, men dålig inkomst, sjukpension. Jag är inte ett dugg oansvarig. Lånar för att överleva helt enkelt.

undrar

Jag har både villa, barn och volvo och dessutom ett bra jobb... men av olika anledningar så var jag tvungen att söka ett sånt där skitlån!
Så ni ska inte tro att det är bara fattiglappar och folk som är bakom flötet som tar dessa hemska smslån!! Ni är ute på helt fel spår!!

Då undrar jag om man har ett hus, så har man väl pantbrev?? Är det inte billigare att låna 5-25 000 kr och lägga det på bolånet? Är det inte smartare

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp