Svea var den enda långivare som ställde upp på mig när jag satt fast som mest i lånefällan så jag har bara positiva erfarenheter av dem visserligen dyrare än vad jag kunde fått någon annanstans om min ekonomi varit bättre men jag slapp alla avbetalningsplaner och smslån som jag kämpade medNu vet jag inte om det är "special lån" jag har hos Svea, skulle snarare kalla det för skit lån och verkligen varna er andra. Jag fick för 2 år sedan genom Lendo erbjudande på 60 000 från Svea, 18,xx% ränta. 12 år. Skiten hade träffat fläkten och jag var desperat. De har sedan dess dragit 1000 i månaden och skickar aldrig ut något papper. Jag kollade för några månader sedan på deras hemsida och då var det nere i typ 58900, nu idag var det uppe i 59700! Wtf?! Varenda dragning har gjorts felfritt genom autogiro.
Nu har jag ordning på ekonomin och helt ok bra samlingslån som jag är nöjd med. Förutom Svea då. Har tyvärr fortfarande lite för många förfrågningar, men efter sommaren är jag nere på 2 ff och ska då testa söka ett samlinslån för att bli av med Svea skiten och eventuellt ta lite av övrigt lån med sämst ränta.
Jag har inte riktigt orkat räkna igenom det, men funderar på att det kanske är värt att ta typ credway och primal capital (om jag skulle få av dem) och betala av svea skiten och stå ut med en högre månadskostnad ett halvår.
Kontentan: varning för svea. Keep up and be kept up!
Svea var den enda långivare som ställde upp på mig när jag satt fast som mest i lånefällan så jag har bara positiva erfarenheter av dem visserligen dyrare än vad jag kunde fått någon annanstans om min ekonomi varit bättre men jag slapp alla avbetalningsplaner och smslån som jag kämpade med
Nu vet jag inte om det är "special lån" jag har hos Svea, skulle snarare kalla det för skit lån och verkligen varna er andra. Jag fick för 2 år sedan genom Lendo erbjudande på 60 000 från Svea, 18,xx% ränta. 12 år. Skiten hade träffat fläkten och jag var desperat. De har sedan dess dragit 1000 i månaden och skickar aldrig ut något papper. Jag kollade för några månader sedan på deras hemsida och då var det nere i typ 58900, nu idag var det uppe i 59700! Wtf?! Varenda dragning har gjorts felfritt genom autogiro.
Nu har jag ordning på ekonomin och helt ok bra samlingslån som jag är nöjd med. Förutom Svea då. Har tyvärr fortfarande lite för många förfrågningar, men efter sommaren är jag nere på 2 ff och ska då testa söka ett samlinslån för att bli av med Svea skiten och eventuellt ta lite av övrigt lån med sämst ränta.
Jag har inte riktigt orkat räkna igenom det, men funderar på att det kanske är värt att ta typ credway och primal capital (om jag skulle få av dem) och betala av svea skiten och stå ut med en högre månadskostnad ett halvår.
Kontentan: varning för svea. Keep up and be kept up!