Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Svea inkasso

Jag betalde tillbaks mitt lån i början av 2014 och jag har inte fått något krav från Svea, ÄN men de kommer väl om ni andra har fått.. Eller vad är de som gör att se skickat ut till en del och inte till alla?
Jag hade en avbetalning på 3 gånger sen var mitt lån betalt? Ni andra! Hur såg eran situation ut? Betalde ni direkt, avbetalningsplan, gick de til KF, skuldsanering ?

Jag hade också avbetalningsplan på mitt lån 2014 fick på 5 gånger 1202:- så jag behövde inte betala någon faktureringsavgift eller ränta. Har sedan dess inte hört något från dem och hoppas jag slipper det.

De skickade 3 fakturor till mig 2014 för förseningsavgifter och dröjsmålsränta för ett lån jag hade på avbetalning 2013. Dessa betalade jag då men fick ändå en faktura från STK i somras som de sa rörde ett lån från 2013 fast allt är avslutat och betalt. Ska bli intressant att se om jag får något nu också...

Ny vecka, ny vardag! Får ngn höra nåt av Svea idag så berätta gärna!! Hoppas de kommer med ett svar idag. Har vart på dom i 3 dagar förra veckan och de säger bara det är under utredning!!

Jag har fått 2 fakturor av dom nu genom Svea!! En på 22800:- och en på 11006:-. Jävla svin det är flera år sen jag lånade av dom och det ör betalt förllängesedan. Är så jädra förbannad nu. Nån som har tele nr och mail, helst mail adress så jag kan spara konversationen. Ska maila Svea också, de måste ju ha underlag på fakturorna??
Jävla as!!

Hittar allt jag efterfrågar i tråden, sorry ;-)
På mina fakturor står ingenting om när jag skulle tagit lånen...Inget ursprungligt lånebelopp, ingenting! Bara att det avser sms lån, och så summorna då.. Jävla svin till att förstöra såhär inför Jul, jag som äntligen fått lite ro med mina skulder iom utmätning av lön. Mår bättre än på länge och så får man sånthär skit i brevlådan :-(

Hittar allt jag efterfrågar i tråden, sorry ;-)
På mina fakturor står ingenting om när jag skulle tagit lånen...Inget ursprungligt lånebelopp, ingenting! Bara att det avser sms lån, och så summorna då.. Jävla svin till att förstöra såhär inför Jul, jag som äntligen fått lite ro med mina skulder iom utmätning av lön. Mår bättre än på länge och så får man sånthär skit i brevlådan :-(

Usch vad jobbigt. Jag förstår inte att Svea som ändå ses som ett "seriöst" inkassobolag kan köpa upp fakturor som inte är riktiga. Fick du ditt idag? Det verkar som de flesta fick förra veckan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp