Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Han var mycket stressad, han ville att jag skulle skicka ett mail till honom, Tingsrätten fick jag inte veta något om, han lät inte glad, Han sa bara att han varit i Tingsrätten om Silverwik
Låter mycket skumt. Om det är engelbrekt finans så gick dom mycket back 2014 . Så det är nog ett avskrivningsbolag. Dom hjälps nog åt i Örebro. Kompisar kanske....
Låter skumt som sagt . Kfm har kvarstad på 903000kr i företaget och deras hus. Dom har ju säkrat beloppet så det ska täcka gothia .... skumt att köpa ett bankrutt företag. Om det inte som sagt hjälpa kompisar att behålla sina hus kanske..
Enligt företaget Engelbrekt som jag varit i kontakt med idag Jonas Forsberg sa att de varit i Tingsrätten igår angående Silwervik. Då säger Jonas till mig att Silwervik har tagit över Din Finans och det var de beskedet jag fick. Skicka ett mail till Jonas Forsberg så får ni reda på mer vad som sas i Tingsrätten.
F-Skatt: Uppgift saknas läs mer
ADRESS
NIKOLAIGATAN 3
702 10 Örebro
Örebro län
Frågan jag ställer mig har denna man rent mjöl i påsen han är ju involverad med Chief Financial Services och kan man tänka sig att han nu kommer fakturera och inkassera falska fakturor en gång till han kan kanske kan få tillgång till Chiefs kundregister avseende DinFinans
Den 28/2 2014 hade jag mejlkontakt med en Jim på DinFinans, Jag hade fått ett krav från Dinfinans på nåt jag betalat av. De sa att de hade strul i systemet och att de rättat till allt nu..
Så de var nog strul med dessa redan då...
Fick mail svar idag av Gothia att ärendet fortfarande är under utredning. Bad återigen att få ta del av underlagen de fått från Silverwik. Bad om det vid första kontakten med, men fick inget. Få se vad de svarar igen..
Vad fan gör man om de inte avskriver? I mitt fall är det uteslutet att använda mig av rättsskyddet i min hemförsäkring. Finns nån annanstans man kan vända sig i så fall?