Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Svea inkasso

Hoppas det går bra för er andra ochså. Håller tummarna. .

Tittade på silverwik sida. Tagit in en ny kille i styrelsen. Alexander vörös. Tror han var listad med skandinaviska finansgruppen nånting . Får se vad dom ska hitta på denna gången. .

Silverwik har köp upp Din Finas, var i kontakt med Jonas Forsberg, Företag Engelbrekt i Örebro, han hade varit i Tingsrätten ang Företaget Silverwik i går, Ni kan nå honom på telefon 070 8122467, mycket bra person att prata med.
Fick du reda på vad som hänt i tingsrätten igår?

Dom ägde ju redan din finans. Så varför köpte dom företaget?? Det luktar skumt..

Vad sa egentligen killen du pratade med ang silverwik ??

När jag pratade med Jonas så sa han att Dom hade köpt upp din finans, Men Dom har inget med din finans eller Silverwik att göra längre, Dom hade varit i Tingsrätten i går, hur det gick vet jag ej, Jonas satt i möte när jag ringde honom, Man kan skicka ett mail till honom eller ringa så svarar han. Din Finas har väl gåt

gått i kk, misstänker jag, Mycket ruffel och båg

Tittade på silverwik sida. Tagit in en ny kille i styrelsen. Alexander vörös. Tror han var listad med skandinaviska finansgruppen nånting . Får se vad dom ska hitta på denna gången. .
Alexander Vörös är fortfarande suppleant i Skandinaviska Finansgruppen http://www.allabolag.se/5569317810/befattningar som är aktivt och det är Silwervik Investment Group också undrar om dessa bolag tar sig ur härvan denna gång.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp