Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Svea inkasso

Wow, oj vad härligt att höra! !☺Hoppas han åker dit så det skriker om det! Bra nyheter och DET, ska minsann Loppan fira med ett glas vin! Lillördag och allt:D:)
Har inget vin hemma men jag skickar en cyberskål i bubbelvatten till dig:D:D:D

Är väl troligen inte sekretessbelagt utan blir väl allmän handling efter dom.

Men jag tror att svea och gothia kört ihop alla summor som silverwik är skyldig dom och sen får vi reda på om det är nedlagt förhoppningsvis för alltid. .???

Ingen aning. Troligen brottmål imed det är så många drabbade..

Antalet inblandade/drabbade har ju inte med om det är ett brottmål eller ej att göra..
Jag blev bara lite fundersam om det verkligen är något inlämnat till tingsrätt, för ett brottmålsärende kommer inte till tingsrätten så fort.

Är väl troligen inte sekretessbelagt utan blir väl allmän handling efter dom.

Är något inlämnat till tingsrätten är det i princip alltid bara att begära ut, går att maila och få kopior på om man så önskar.

Inlämnat av gothia till tingsrätten enligt dom. Mot silverwik. Sen om det är tvist eller brottmål återstår väl att se och man kan som sagt begära ut sen..

Inlämnat av gothia till tingsrätten enligt dom. Mot silverwik. Sen om det är tvist eller brottmål återstår väl att se och man kan som sagt begära ut sen..

Måste vara en tvist. Ett enskilt åtal är inte så troligt.

Det går att begära ut på nu på en gång, bara man vet vilken tingsrätt det är..

Gothia är 0340 området varbergs tingsrätt kanske.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp