Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Svea Ekonomi skuldfinansiering, erfarenheter?

Hej! Jag läste precis om skuldfinansiering hos Svea ekonomi. Någon som vet om detta är något som fungerar? Jag tänker på om man vill samla sms-lån och bli av med dem en gång för alla. Är detta något ni kan rekommendera?

har själv sökt hos dessa men var tvungen ha borgensman eller annan säkerhet.så jag kunde inte ta lånet.tror du kan söka ensam upp till 50000.över det vill de ha säkerhet.räkna med skyhög ränta men kanske bättre än ha många lån.sen tar dom ärendet i den ordning det kommer in.
jag tror det tog 2 månader innan dom hörde av sig till mig.

men jag har ingen mer erfarenhet än så tyvärr.

Det var jag som skrev det första inlägget. Jag tänkte bli av med 4 sms-lån där samtliga fakturor kommer från Svea ekonomi när de ska betalas. Så den summa jag hade behövt låna till är drygt 20 000 för att bli från från sms-lånen. Tyvärr fick jag nej från Lendo och Freedom Finance. Funderar på Big Bank men tänker att de säger nej på grund av alla mina UC-förfrågningar, 10 st. Därför funderar jag på att kontakta Svea för att komma ur sms-lånekarusellen men jag har ingen borgensman så det faller väl där. Tack ändå för att du ovan delade med dig av din erfarenhet.

jag rekommenderar dom inte,men har du provat thorn?
nej freedom finance är inget att söka hos,de flesta får avslag.jag har prövat flera ggr hos dem under åren även med bra ekonomi för några år sedan.
jadu om ingen hos lendo lånegivare vill ge lån så kan detta bli svårt.

men du kan ju pröva hos svea men frågan är hur länge dina räkningar kan vänta.du kan ju ringa prata med svea ge det en chans.det är inte säkert att du behöver vänta lika länge som jag gjorde,jag hadde många många lån att lösa kan vara därför det tog tid. så pröva skicka iväg ansökan.

Trixit läge... men kanske bara är bäst att låta dem falla till inkasso och sen göra upp en återebetalnignsplan med svea?

ännu värre är att inkasso innebär hög avb.

räkna ihop alla lånen dela det på 6 ggr.svea hadde på 6 ggr när jag hadde smslån att tampas med och då inte bara summan man lånade utan även den extra kostnaden som man skall betala på smslånen.OM alla vill gå med på avb,inte alla gör det.

men minst över 1000 kr vill de ha så är det fyra lån på tex 3000 plus extra kostnaden kanske 13000 blir kanske minst 2500 imånaden i 6 månader.alla smslån som har sveainkasso kan man slå ihop till ett enda.

men pröva söka lån hos svea deras lån för dom som har svårt att få lån de har ju olika lån.inte bara skuldfinansiering,kolla upp det,men högre ränta.bara du har inkomst att klara månadskostnaden.

såg du hadde 20000 i smslån kommer bli då säkert 3300 imånaden plus inkassot kostnader och ränta.

Ja, man kan ju testa lånet för de som har svårt att få lån men jag har hört att Svea är hopplösa. Jag testade ett större lån hos Folkia och fick avslag och det är ju Svea.

genom folkia ja är de nog hopplösa.eftersom det fortfarande är folkia som har sina villkor,folkia isig är också väldigt hårda,ett felsteg där och man är inte välkommen.men svea är kan vara medgörliga i deras egna lån.har lån hos dem nu och när jag har svårt betala så kan jag bara ringa och fråga om lägre belopp just den månaden och de godtar det.och är oftast hjälpsamma.

jag fick vanligt blancolån lån hos dem trots massor av stora lån och kreditkort och en helsikes massa ucfrågor,vågar inte ens skriva här hur många, men räntan var därefter.okej de var ju kanske 4 år sedan.men nu har de ju även lån för de som har svårt få lån pga tex anmärkningar.men ja man får pröva.och jag skulle nog pröva en allra sista gång än låta det gå till inkasso.inkasso är inte medgörliga för fem öre.jag har bråkat med flertalet av dom eftersom månkostnaden är hutlös.kommer man med egna förslag så blir det nej.

men ja sista utvägen om det inte går med lån är tråkigt nog inkasso.

Ang Svea

Hej! Jag läste precis om skuldfinansiering hos Svea ekonomi. Någon som vet om detta är något som fungerar? Jag tänker på om man vill samla sms-lån och bli av med dem en gång för alla. Är detta något ni kan rekommendera?

Hej. Jag ansökte om skuldfinansiering hos SVEA. FYFAN säger jag bara. Först tog det 6 månader innan besked kom. Sen kostade det 12.000 kr i uppläggningsavgift! Jag tackade nej.

Du behöver ju bara 20k, sök hos thorn eller kontantfinans.se
De är snälla med utbetalningar, kontant tar inte ens UC.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp