Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Svea Ekonomi skuldfinansiering, erfarenheter?

De gjorde ingen värdering utan de gick på den jag hade senast och kollade värdeutvecklingen i mitt område. Lånet är ett topplån så bottenlånet ligger kvar hos Sbab. Det gick relativt snabb med att ta ut nya pantbrev och kostnaden var ca 10.000 för ett lån på 221.000.Jag betalar 2290/månad via autogiro med en ränta på 10,20% Från det att de blev beviljat till att det blev utbetalt tog det 8 dagar. Lånet är upplagt på 180 månader.

De gjorde ingen värdering utan de gick på den jag hade senast och kollade värdeutvecklingen i mitt område. Lånet är ett topplån så bottenlånet ligger kvar hos Sbab. Det gick relativt snabb med att ta ut nya pantbrev och kostnaden var ca 10.000 för ett lån på 221.000.Jag betalar 2290/månad via autogiro med en ränta på 10,20% Från det att de blev beviljat till att det blev utbetalt tog det 8 dagar. Lånet är upplagt på 180 månader.

Tack för svar,hade du inte något topplån innan på Sbab ? Vad hade du för värde på din fastighet och hade du alltså ett övervärde på fastigheten mot vad du hade i bolån? Hoppas du förstår hur jag menar...! Om du har lust att svara blir jag glad !!

Bara bottenlån hos SBAB fanns låneutrymme på fastigheten enl den uppskattade värdering de gjorde. Vill du veta mer så fråga gärna.

Hej måste de ha ett pantbrev även om de är de enda man då kommer att ha lån hos? Då blir ju huset den tillgång de tar i vilket fall och det finns ingen som har förtur.
Jag har ett halvt hus som är mitt men jag vill inte krångla med pantbrev och sådant. Tycker att de skulle tjäna bra på mig ändå med de där hutlösa räntorna.

Det är klart att de måste ha pantbrev. Pantbrev är det dokument som används som säkerhet för lån, till exempel bostadslån

Ang Svea

Hej. Jag ansökte om skuldfinansiering hos SVEA. FYFAN säger jag bara. Först tog det 6 månader innan besked kom. Sen kostade det 12.000 kr i uppläggningsavgift! Jag tackade nej.

Du behöver ju bara 20k, sök hos thorn eller kontantfinans.se
De är snälla med utbetalningar, kontant tar inte ens UC.
fyfaan vilken hög ränta på kontantfinans..thorn är inte bättre dom.. ush att ens föreslå ett sådant ocker företag..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp