Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Svea Ekonomi skuldfinansiering, erfarenheter?

åh helv....
när jag sökte där sa dom ingneting vad det kostade.tack gode gud att det aldrig blev något när jag prövade..12000 dom e inte kloka.

hoppas det kommer lösa sig för dig ändå på något sätt.

jag fick inte alls någonting från de är också väldigt hårda, man har till sist KF som enda lösning för att kunna fortsätta leva igen.

Hej Alex!

Sökte du skuldfinansiering hos Svea eller ett annat lån hos dem? Sa de varför de inte kunde hjälpa dig? Ja, tyvärr är väl KFM sista instansen om man vill komma ur smslåneträsket.

Du som blev erbjuden hjälp, 12000 för att få hjälp är verkligen dyrt. Motiverade vad den kostnad var för något?

Inga problem med svea ekonomi
Skuldfinansierinf
Upplägg ningavgiftctillkommer
Deras villkor står tydligt på hemsidan
Var ärlig bara och det är viktigt att ta upp ala skulder så du blir av med dom
Lycka. Till..
Ps.de kan låna ut 50000 kr utan borgen

Verkar vara mäst skrift och oseriös reklam.
Annser att det är ren bluff, har varit i kontakt med dom.

du detta får du nog utveckla lite.på vilket sätt skulle detta va bluff eller reklam.vet flera som har fått lån genom dessa.det kan vara bra att också förklara mera om detta än skriva så kortfattat.vad hände när du kontaktade dom då??

Svea skuldfinansiering är absolut ingen bluff. Jag har ett lån hos dem sedan maj 2011 med min fastighet som som säkerhet. Visst är räntan högre än ett vanligt bolån men Svea var de enda som hjälpte mig då jag hade en betalningsanmärkning och behövde få ett samlingslån för mina blancolån. Alla andra banker sade nej men Svea sade ja det tog tid att få lånet men i och med att det blev beviljat löstes blancolånen på en gång.

svea får man inga lån med bet.anmärkningar, även om det står det.
man måste ha borgenär.

kanske går om man tjänar över 500.000

man får lån upp till 50000 med anm o ensam sökande.och att man har ekonomi till det.men alla blir såklart inte godkända.som med vanliga lån några får andra inte.

Svea skuldfinansiering är absolut ingen bluff. Jag har ett lån hos dem sedan maj 2011 med min fastighet som som säkerhet. Visst är räntan högre än ett vanligt bolån men Svea var de enda som hjälpte mig då jag hade en betalningsanmärkning och behövde få ett samlingslån för mina blancolån. Alla andra banker sade nej men Svea sade ja det tog tid att få lånet men i och med att det blev beviljat löstes blancolånen på en gång.

Hej,undrar lite hur det funkar med fastigheten som säkerhet? Tog de över dina befintliga bolån...och var det krångligt hela processen med papper och så?Värderade de fastigheten och värdet måste väl vara högre än de lån man redan har?Är det nytt bottenlån man får ta då hos dem....jag är inte så haj på detta..!!? Tacksam om du skulle vilja förklara lite hur det gick till för dej och hur mycket du fick låna! Tack på förhand.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp