Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Studielån med på UC

Syns inte på Kreddy men syns på uc har jag sett

Jag trodde csn hade högre sekretess faktiskt, men då borde det bara vara att ringa om man vill veta om någon har csn skuld

På min UC framgår inte mitt studielån. Det syntes inte heller på den kreditupplysning som togs på mig i maj månad.
Syns bara på vissa uc verkar det som. Har sett min Scn skuld på en uc, minns inte vem som tog den men tänkte att Jaha nu ska även scn visas

Syns bara på vissa uc verkar det som. Har sett min Scn skuld på en uc, minns inte vem som tog den men tänkte att Jaha nu ska även scn visas

Scn? Statens Centrala Nudister? Jobbigt att de börjat rapportera till UC! o_O:p:p

Jag trodde csn hade högre sekretess faktiskt, men då borde det bara vara att ringa om man vill veta om någon har csn skuld
Inte så hög sekretes eftersom jag alltid kan ringa och diskutera min sambos lån och betalningar. Bara ange hans personnummer och be om minskad betalning. Enda gången de ville ha att han själv skriver via Mina sidor var nu när vi sökte om sänkt belopp pga covid-19 (jag förlorade inkomst)

På min ut står det inte för en vecka sen .

Kan bero på när man tog lånet kanske . Jag tog mitt 2003

Det är 16 år sen. Mitt står inte med och inte på Kreddy heller

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp