Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Stora förändringar i min UC, samla för att sänka räntan

Att ha ett flertal krediter synliga verkar vara förödande för betyget. Jag 400 000 taxerad inkomst. 55 000 i underskott. 1 FF som togs i november. 200 000 i synliga lån. Hade hoppats på att när 2 FF försvann igår att jag skulle komma under 2 eller helst 1 i riskprognos... hamnade på 4%. Ingen anmärkning. Stora problemet är att dessa 200 000 är utspridda på 8! Kreditgivare. Har också utnyttjat 30/30 av mina kontokrediter. Betalade ner lite förra månaden och hoppas se resultat nu den 20e!

Att ha ett flertal krediter synliga verkar vara förödande för betyget. Jag 400 000 taxerad inkomst. 55 000 i underskott. 1 FF som togs i november. 200 000 i synliga lån. Hade hoppats på att när 2 FF försvann igår att jag skulle komma under 2 eller helst 1 i riskprognos... hamnade på 4%. Ingen anmärkning. Stora problemet är att dessa 200 000 är utspridda på 8! Kreditgivare. Har också utnyttjat 30/30 av mina kontokrediter. Betalade ner lite förra månaden och hoppas se resultat nu den 20e!

Oj, spännande! Menar du att det skulle vara bättre kanske att offra en FF nu direkt för att få ned antalet krediter just? Eller är det kreditgivare du menar, för där har jag ju endast 2.

gällande ditt uc betyg så skulle jag säga att det skulle hjälpa att betala av just kreditkortet, då maxat sådant är tyvärr av någon anledning förödande. Jag åkte med från 11,5 till ca 3 i score bara av att byta ut kreditkort mot lån

Det är inte antalet kreditgivare som är problemet i ditt fall utan den maxade kontokrediten :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp