Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Stora förändringar i min UC, samla för att sänka räntan

Du kommer givetvis ha en bra UC och med bra UC pratar jag om garanterat under två. Mängden 4 FF är inte tillräckligt bra för att ligga på det absolut bästa betyget på 0.1 eller strax över.
Fantastiskt kul att höra! Inte varit så bra sen jag var 18 år och hade sms-lån för närmare 100k.

Håller tummarna för detta! Uppdaterar givetvis vid nästa uppdatering nästa månad , kanske i och med att kreditkortsskulderna är lösta med blanco så kan man kanske hoppas på stor förändring direkt.

Du kommer ha ett fint betyg hos UC - exakt vad är dock omöjligt att avgöra då UC använder en rad parametrar. Viktigast är dock att du inte har några kreditkort utnyttjade vilket inte verkade vara fallet. Lycka till med ett kommande samlingslån :)

Du kommer ha ett fint betyg hos UC - exakt vad är dock omöjligt att avgöra då UC använder en rad parametrar. Viktigast är dock att du inte har några kreditkort utnyttjade vilket inte verkade vara fallet. Lycka till med ett kommande samlingslån :)
Hoppas på det! Tack så mycket! :)

Instämmer, UC kommer förbättras avsevärt. Oklart vad det blir men säkert med betyg bra.

Uppdatering:
Sökte ett lån på Wästgöta (bisnode)på 45k för att lösa mitt på Ica banken. Kommer alltså endast ha ett lån som syns hos UC på 37k för tillfället. Fick 10,75% ränta vilket var 0,2% högre än det jag hade på 45k hos Icabanken. Hoppas det går ner ännu mer nu!

Jag tror du har berättat innan men vad hade du i Bisnodebetyg när wästgöta beviljade dig?

Update:
Uppdaterad inkomst:
353k (från 232k)
Underskott 4k (från 22k)
FF 9st (3 borta inom en månad)

Synliga lån:
75k Lendify
35k Nordea
Kreditkort 0/30 Nordea

Score: 2,57 (från drygt 11,5 när tråden skapades för 4 månader sedan)

Får se vad som händer nästa månad. Har av olika anledningar 2 till lån av Lendify som kommer reggas denna månad, en på 25k och en på 30k. Dock kommer som sagt 3 FF vara borta då också.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp