Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ständiga oron?

Hoppsan...vi har exakt samma här hos oss... :) Allt ligger hos Skandia och jag förmånsbeskattas oxå månatligen för denna snabbare access till sjukvård... Har inte tänkt på att man kan logga in, men gjorde just det och följande försäkringar har även jag "Lifeline Bas" och Skandia Hälsoförsäkring"... Kunde även se mina tidigare skadeärenden... :) Har använt mig av deras "hotline" vid 2 tillfällen och har fått adekvat vård redan följande dag på någon vårdinrättning anslutna till dom - verkligen guld värt... :)
Skandias rådgivare glömmer ofta att informera om att man själv kan logga in med Bankid, jättebra för att få egen koll på allt :) Jag upptäckte det av en slump, för tidigare har man kunnat logga in med kod och det fanns inte så många bra sammanställningar förut, även Skandia digitaliseras!

Låneskydd var inte vatten värt vid egen uppsägning heller.
Aldrig mer något lån!

Man kan säga upp sig av olika orsaker, för min del blev jag hotad av en kollega- orkade inte med en arbetsgivare och fack som "blundade". Flydde hals över huvud.

Man kan säga upp sig av olika orsaker, för min del blev jag hotad av en kollega- orkade inte med en arbetsgivare och fack som "blundade". Flydde hals över huvud.
Beklagar verkligen att du råkat ut för en sådan obehaglig händelse, tyvärr inte alltför ovanligt, den som mobbar etc blir kvar på arbetsplatsen och den utsatte får flytta på sig. Det har även rapporterats fall på nyheterna senaste åren där utsatta vuxna har tagit sitt liv pga mobbing.
Och ännu värre är det på skolorna tyvärr.
Jag kommer aldrig att förstå rädslan att våga stå upp för en kollega. Alla som håller tyst har också ett ansvar. "Det enda som behövs för att ondskan ska segra är att de goda inte gör ngt"!

Hur är det med dig idag?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp