- Meddelanden
- 680
- Mottagna reaktioner
- 188
- Poäng
- 377
Kan jag lova att jag inte görLåter som hal is alltihop. Du sparar nog in rätt stora summor i ränta om du i stället betalar in de där 5000 kr per dag till kfm..
Kan jag lova att jag inte görLåter som hal is alltihop. Du sparar nog in rätt stora summor i ränta om du i stället betalar in de där 5000 kr per dag till kfm..
Men asså är ni människor helt inkompetenta eller? Av någon anledning kan jag inte skicka svart när jag skriver ordet C A S I N O , S L O T S.Svårt att ta dessa inlägg på allvar.
Hur kommer det sig att du tidigare skrivit inlägg om att du spelat bort en miljon samt att speltorsken tagit över?
Jag kan inte så mycket om spelberoende men det verkar vara samma sorts förnekelser som vilket missbruk som helst.
Fascinerande men tragiskt.
Då du skriver " nummer ett, aldrig haft ett betting problem ", är det inte ett problem om man spelar bort en miljon?
Å andra sidan ligger du kanske två miljoner plus och då känns det kanske inte särskilt problematiskt.
Lycka till
Har du skuldsanering?Kan jag lova att jag inte gör
NejHar du skuldsanering?
Det går inte, men du kan be admin radera det åt dig.Hur fan tar man bort sitt konto på detta forum? Har inte fått svar på några frågar senaste få inläggen jag gjort utan det är alltid bara pappskallar som leker Allan ballan psykologer som ska kommentera, jävligt trött på det.
Utmätning då nu iaf.
Med sån härlig attityd så tänker jag att diskussionen är avklarad.Hur fan tar man bort sitt konto på detta forum? Har inte fått svar på några frågar senaste få inläggen jag gjort utan det är alltid bara pappskallar som leker Allan ballan psykologer som ska kommentera, jävligt trött på det.