Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Spelvinster, revolut bank

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Svårt att ta dessa inlägg på allvar.
Hur kommer det sig att du tidigare skrivit inlägg om att du spelat bort en miljon samt att speltorsken tagit över?
Jag kan inte så mycket om spelberoende men det verkar vara samma sorts förnekelser som vilket missbruk som helst.
Fascinerande men tragiskt.
Då du skriver " nummer ett, aldrig haft ett betting problem ", är det inte ett problem om man spelar bort en miljon?
Å andra sidan ligger du kanske två miljoner plus och då känns det kanske inte särskilt problematiskt.
Lycka till
Men asså är ni människor helt inkompetenta eller? Av någon anledning kan jag inte skicka svart när jag skriver ordet C A S I N O , S L O T S.

det är en jävla stor skillnad jämtemot betting, där ligger jag minus miljonen, på betting ligger jah plus 100k nu för att jag aldrig rört det förr, kapish????
Jävligt svårt att ta er på allvar som kommer och ska leka psykologer eller anställda på stödlinjen.se, ser du någonstans i mitt inlägg att jag ber om hjälp för att jag är betting beroende eller något? Nä, ställde en väldigt simpel fråga och då är det den frågan jag vill ha svar på inget annat, jävla folk helt otroligt

Hur fan tar man bort sitt konto på detta forum? Har inte fått svar på några frågar senaste få inläggen jag gjort utan det är alltid bara pappskallar som leker Allan ballan psykologer som ska kommentera, jävligt trött på det.

Hur fan tar man bort sitt konto på detta forum? Har inte fått svar på några frågar senaste få inläggen jag gjort utan det är alltid bara pappskallar som leker Allan ballan psykologer som ska kommentera, jävligt trött på det.
Det går inte, men du kan be admin radera det åt dig.

Utmätning då nu iaf.

KF gör ingen större inkomstundersökning, med det menar jag, de kollar dock konton där du haft ränteintäkter eller utgifter. Men dom skickar inte ut förfrågningar till varenda bank.

Förstår du tänker lösa din skuldsituationen genom spel som är även är grunden till din situation låter det som. Du förstår hur det låter väl? Och du är definitivt inte ensam på detta forum som försökt göra detta.

Hoppas det går bra och lycka till.

Med sån härlig attityd så tänker jag att diskussionen är avklarad.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp