Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Spelmissbruk skuldsanering möjligt?

Ja, det är det jag menar, skulder som förfallit till betalning är endast den del av CSN som kan ingå i en betalplan!
Jo förfallna ingår, det veta jag. Men alla får inte sitt CSN pausat under saneringen. Det var dit jag ville komma :)

Senast ändrad:
Med tanke på mängden CSN-lån som diskuteras, är alla akademiker?

Mitt CSN pausas. Men har inte blivit pausat nu under inledande, då det dras en gång i månaden.

Med tanke på mängden CSN-lån som diskuteras, är alla akademiker?
Inte jag! Vanlig undersköterska men var tvungen ta studielån för att läsa till uska. Längesen nu...Har även studerat på fhsk i två år o då var det även studielån som gällde.

Det är bara skulder som har förfallit som kan ingå i en betalplan! Resten pausas !
Ja det vet jag men man kan betala på sitt icke förfallna CSN under tiden och då får du behålla den summan i ditt förbehåll.

Jag har bara varit spärrad för allt spel i 2 månader nu kan det va negativt för beslut om skuldsanering,,,skulder på 606000 hos kronofogden ca 40tkr nkasso ett lån som ännu inte förfallit till inkasso kfm på 10tkr total skuldbörda ca 650tkr lägsta räntan 11% största lånet 120tkr högsta på ca 30-40% (dem flesta)
Vad ska man mer visa upp förutom att man vill bryta mönstren o kämpar med ekonomin har ett barn på 7år på heltid ensam vårdnad o ett vuxet barn

Du behöver inte visa upp något. De ser när senaste lånet är taget.
Visst en bra hederlig story om hur du kämpat är viktigt.

Jag har ansökt om skuldsanering slutet av januari. Men när jag loggar in på KFM så ser jag inte att jag har någon ansöka lägre. Innebär det att jag inte är beviljad?

Jag har ansökt om skuldsanering slutet av januari. Men när jag loggar in på KFM så ser jag inte att jag har någon ansöka lägre. Innebär det att jag inte är beviljad?
Beror på hur du har ansökt, har du ringt till dom eller har du en skuldrådgivare som gjort det åt dig? Isf ser du den inte på hemsidan! Du kommer få ett samtal innan dom går vidare med inledande!

Samma här ...ansökte via e- tjänst 28 dec
Syns nu inte

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp