- Meddelanden
- 366
- Mottagna reaktioner
- 647
- Poäng
- 597
Jag läser mycket på detta forum,skriver själv gärna inlägg eller tipsar och stöttar er på detta forum. Jag har nu startat en blogg då jag upptäckt att det finns få platser att få kontakt med Spelberoende och skuldsatta. Framförallt att vara spelberoende, skuldsatt och mor är ingen bra kombination. Just vad jag är och med mina 165 dagar som Spelfri så är jag ändå stolt för jag har tagit tag i mitt Spelberoende och det går framåt.
Så ni får gärna besöka min blogg som jag precis skapat och tänkte göra lite reklam för så att någon besöker min sida. Som jag skrivit tidigare så har jag gått ut öppet på Facebook och berättat om mitt Spelberoende är dock lite feg än så länge och har inte delat min blogg med Facebook ännu.
Webbsida: www.happy900.se
Så ni får gärna besöka min blogg som jag precis skapat och tänkte göra lite reklam för så att någon besöker min sida. Som jag skrivit tidigare så har jag gått ut öppet på Facebook och berättat om mitt Spelberoende är dock lite feg än så länge och har inte delat min blogg med Facebook ännu.
Webbsida: www.happy900.se
. Lycka till med bloggen och bra kämpat!