Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Spelberoende - Spelfri

Jag läser mycket på detta forum,skriver själv gärna inlägg eller tipsar och stöttar er på detta forum. Jag har nu startat en blogg då jag upptäckt att det finns få platser att få kontakt med Spelberoende och skuldsatta. Framförallt att vara spelberoende, skuldsatt och mor är ingen bra kombination. Just vad jag är och med mina 165 dagar som Spelfri så är jag ändå stolt för jag har tagit tag i mitt Spelberoende och det går framåt.
Så ni får gärna besöka min blogg som jag precis skapat och tänkte göra lite reklam för så att någon besöker min sida. Som jag skrivit tidigare så har jag gått ut öppet på Facebook och berättat om mitt Spelberoende är dock lite feg än så länge och har inte delat min blogg med Facebook ännu.
Webbsida: www.happy900.se

Jag läser mycket på detta forum,skriver själv gärna inlägg eller tipsar och stöttar er på detta forum. Jag har nu startat en blogg då jag upptäckt att det finns få platser att få kontakt med Spelberoende och skuldsatta. Framförallt att vara spelberoende, skuldsatt och mor är ingen bra kombination. Just vad jag är och med mina 165 dagar som Spelfri så är jag ändå stolt för jag har tagit tag i mitt Spelberoende och det går framåt.
Så ni får gärna besöka min blogg som jag precis skapat och tänkte göra lite reklam för så att någon besöker min sida. Som jag skrivit tidigare så har jag gått ut öppet på Facebook och berättat om mitt Spelberoende är dock lite feg än så länge och har inte delat min blogg med Facebook ännu.
Webbsida: www.happy900.se
Du sätter fingret på problemet i stort inte bara för gruppen kvinnor med barn. Det är en skam över det för alls i princip, för man ses som "korkad" om man gör som vi och spelar för pengar man inte har fast räkningar inte är betalda, jag märker viss skillnad sakta sakta. Men jag har också varit spelmissbrukare så det får konsekvenser i olika grad i 27 år, jag är nyltrare än någonsin och, många vet om det i min omgivning men jag är inte "öppen" med det men det är nära för mig med, jag tror vi står inför ett stort samhällsproblem för det är inte en liten del av befolkningen n som har problem med spel. Och konsekvenserna för alla är ju minst en försämrad ekonomin men för många en katastrofal ekonomi, det glädjer mig väldiga att läsa att du vänt ett försök att avsluta ditt liv till snart 165 spelfria dagar. Tyvärr är det många som lyckas med att avsluta sitt liv istället.. :(. Lycka till med bloggen och bra kämpat!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp