- Meddelanden
- 56
- Mottagna reaktioner
- 57
- Poäng
- 166
Hej
Igår brast det när jag vunnit ca 50 tusen men spelade bort dem under kvällen i jakt på större vinster, så har det sett ut de senaste åren men nu får det vara nog, har satt mig på spelpaus på livstid och ska söka hjälp.
Med detta beteende så har jag haft huvet i sanden och bara kört på..
Betalar alla mina räkningar förutom Tomly som enligt brev ska gå till kronofogden efter 24/1 och jag håller på att få panik över det då jag aldrig varit hos Kronofogden.
såhär ser det ut för mig.
årsinkomst 540 000 kr (bytte jobb i somras)
2 ff senaste året och har 0,10 i risk men med ett underskott på 109 tusen.
Svea: 385 tusen
Remember: 390 tusen
Brixo privatlån: 75 tusen
Entercard: 50 tusen
Fairlo: 50 tusen
Merax: 40 tusen
Tomly: ca 60 tusen
Tot ca: 1,1 miljoner
Jag betalar i dagsläget ca 18 tusen bara för lånen och då har jag inte ens räknat med Tomly.
Har Nordea och läst på om alla som kan samla hos dem men det är inte aktuellt för mig då mina transaktioner på mitt konto är katastrof, jag har tot över 2 mil i pensionssparande men kan ”bara” flytta 570 tusen varav 274 tusen redan är hos Nordea.
Har eget boende i form av villa med min man och son och han vet inget, jag tror jag behöver börja där och berätta allt men jag skäms så men jag klarar inte reda ut detta själv.
Har ni några tips eller heja rop så är det varmt välkommet
Igår brast det när jag vunnit ca 50 tusen men spelade bort dem under kvällen i jakt på större vinster, så har det sett ut de senaste åren men nu får det vara nog, har satt mig på spelpaus på livstid och ska söka hjälp.
Med detta beteende så har jag haft huvet i sanden och bara kört på..
Betalar alla mina räkningar förutom Tomly som enligt brev ska gå till kronofogden efter 24/1 och jag håller på att få panik över det då jag aldrig varit hos Kronofogden.
såhär ser det ut för mig.
årsinkomst 540 000 kr (bytte jobb i somras)
2 ff senaste året och har 0,10 i risk men med ett underskott på 109 tusen.
Svea: 385 tusen
Remember: 390 tusen
Brixo privatlån: 75 tusen
Entercard: 50 tusen
Fairlo: 50 tusen
Merax: 40 tusen
Tomly: ca 60 tusen
Tot ca: 1,1 miljoner
Jag betalar i dagsläget ca 18 tusen bara för lånen och då har jag inte ens räknat med Tomly.
Har Nordea och läst på om alla som kan samla hos dem men det är inte aktuellt för mig då mina transaktioner på mitt konto är katastrof, jag har tot över 2 mil i pensionssparande men kan ”bara” flytta 570 tusen varav 274 tusen redan är hos Nordea.
Har eget boende i form av villa med min man och son och han vet inget, jag tror jag behöver börja där och berätta allt men jag skäms så men jag klarar inte reda ut detta själv.
Har ni några tips eller heja rop så är det varmt välkommet