Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Spelberoende möte

Ah honom träffade jag aldrig dock :)!

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/fler-behandlas-for-spelberoende

Jo men visst fan är det han? Det var han som fick mig att börja gå på mötena i Malmö, har han flyttat till Luleå?

Gällande Madelene så minns jag vissa saker hon berättade på mötena som fick mig att haja till men då det råder tystnadsplikt vill jag inte skriva ut det här, däremot var jag lite så där till om hon drev detta för att hon brann för det eller för att det var hennes jobb då hon faktiskt fick lön för det...

Jag har också träffat dem båda, har också suttit i samma grupp som Madeleine och förstår precis vad du menar. Micke gillade jag skarpt, en väldigt empatisk människa med ett gott hjärta. Han förstod medan jag ryckte att Madeleine inte riktigt hade den förståelsen men tillsammans gör dem ett fantastiskt arbete!

Då kanske vi var på samma möte :D? Vore sjukt om det var så haha. Men du är också i Malmö då??

Nej,
Inte för att jag inte behöver det men för att jag inte har tid helt enkelt. Har ett spädbarn och ett jobb som är på kvällstid. Det gör det tyvärr omöjligt. Men jag kommer definitivt gå dit i samband med mitt första år som spelfri vilket blir 23e mars.
Trivdes där och tyckte vissa utav personerna som gått där flera år var riktiga jävla hjältar och hur sköna som helst :)

Nej,
Inte för att jag inte behöver det men för att jag inte har tid helt enkelt. Har ett spädbarn och ett jobb som är på kvällstid. Det gör det tyvärr omöjligt. Men jag kommer definitivt gå dit i samband med mitt första år som spelfri vilket blir 23e mars.
Trivdes där och tyckte vissa utav personerna som gått där flera år var riktiga jävla hjältar och hur sköna som helst :)

Ok, ja tiden ska ju räcka till också.
Just det, du är ju nybliven pappa nu, det om något motiverar till spelfrihet om inget annat. :)
Bra jobbat och grattis till snart 1 års spelfrihet, kämpe!

Jag är grymt imponerad av de som går varje vecka, jag tänkte också besöka ett möte snart för det är verkligen en härlig stämning med fantastiska människor.

Hur länge har du hållt dig spelfri nu :)? Det är Malmögruppen du besöker? Ser du en lång kille där i sina bästa år kom gärna fram och säg hej! KOmmer nog börja gå om några veckor igen när hockeysäsongen är över :D

Hur länge har du hållt dig spelfri nu :)? Det är Malmögruppen du besöker? Ser du en lång kille där i sina bästa år kom gärna fram och säg hej! KOmmer nog börja gå om några veckor igen när hockeysäsongen är över :D

Ja i Malmögruppen :D
Det ska jag absolut göra.
Jag var spelfri 2017 när jag gick på mötena men tog återfall 2018, idiotiskt nog.
Nu har Jag varit spelfri i 4 mån. Ibland krävs det många ggr på botten innan poletten trillar ner. Den stora skillnaden är att jag har accepterat förlusterna och att spelet inte löser mina problem. Är jävligt tacksam för spelpaus det gör det hela så mycket enklare.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp