Hej jag lever med ett spelberoende som att när lönen kommer trillar jag dit allt började 2013 då jag miste en son sen nån månad efter min bror sen har det hållt på med jämna mellanrum med massa motgångar 2015 blev det skiljsmässa med vårdnadstvist i ett och ett halv år som var väldigt psykiskt påfrestande där jag blev den största förloraren men idag funkar det mycke bättre men jag gick från husförsäljningen med alla skulder orkade inte strida om det kände bra så jag tänkte jag löser det men för ca ett år sedan fick min mor cancer och då rasade allt samman innan dess spelade jag mycke men inte som det är nu jag fick skuldsanering i januari men tyvär inte kunnat sköta det pga av spelberoende o när man ska sköta den inbetalningen själv och ser att skit denna månaden blir det inte mycke över så kommer den dumma tanken om spel och man hoppar över betalning efter betalning till KF i april gick min mor bort och då rasade allt samman lönen kom 4 timmar senare var den borta så har det hållt på i 4 månader har inte haft råd o köpa mjölk ens en gång allt blir bara svartare o svartare tankar på meningen med livet blir mer o mer påtaglig är detta ett liv värt att leva så om man kan få några bra råd på vägen för o ta sig ur detta helvete för min skull men även för min dotter vill inte hon ska va utan sin pappa
Mvh/desperat o olycklig
Mvh/desperat o olycklig