- Meddelanden
- 10 142
- Mottagna reaktioner
- 6 672
- Poäng
- 4 477
Det är just sånt här som gör en orolig, att inte få konkreta exempel.Nej det orkar jag inte, fullt upp med att upprepa andra svar gång på gång
Det är just sånt här som gör en orolig, att inte få konkreta exempel.Nej det orkar jag inte, fullt upp med att upprepa andra svar gång på gång
Jag har ingen åsikt om det. Det står inte.Så hur många år efter avslutad skuldsanering är man betalningsansvarig för skulderna enligt dig?
Du säger alltså att en skuldsanering är meningslös då skulderna aldrig försvinner då borgenärerna kan kräva in pengar fram tills man dör? Har jag verkligen förstått dig rätt?
Har du någonsin läst om något sådant fall? Du vet att jag är om mig & kring mig och har lusläst hela nätet om skuldsanering och ALDRIG hört om detta…Det är just sånt här som gör en orolig, att inte få konkreta exempel.
Inte jag heller som liksom du läser allt.Har du någonsin läst om något sådant fall? Du vet att jag är om mig & kring mig och har lusläst hela nätet om skuldsanering och ALDRIG hört om detta…
Jo så klart, men efter att ha hängt här läääänge, så har man ju även insett att han gillar att ”röra om i grytan” och oroa folk…Inte jag heller som liksom du läser allt.
Man får ändå tro att @Lasseman bör ha koll på det han säger.
Förstår inte syftet med det....Jo så klart, men efter att ha hängt här läääänge, så har man ju även insett att han gillar att ”röra om i grytan” och oroa folk…
Då du besitter mycket erfarenhet och kunskap kring detta, skulle det uppskattas om du kunde reda ut hela " efter avslutad skuldsanering " frågan.Nej det orkar jag inte, fullt upp med att upprepa andra svar gång på gång
Ja du brukar ju "tycka" det så fort "du" får chansen..Jo så klart, men efter att ha hängt här läääänge, så har man ju även insett att han gillar att ”röra om i grytan” och oroa folk…
Nu jobbar han ju inte med skuldsanering och jag förmodar att de kollegor som gör det inte får gå och babbla vitt och brett om sina ärenden. Och inte skrivs det väl om alla ärenden någonstans där alla kan googla fram det?Då du besitter mycket erfarenhet och kunskap kring detta, skulle det uppskattas om du kunde reda ut hela " efter avslutad skuldsanering " frågan.
Lagtexten är ju tydlig men jag tänkte på exempel efter avslutad skuldsanering.
Tråden väcker säkert intresse för många av oss med avslutad skuldsanering men det känns lite luddigt utan konkreta exempel.
Antagligen kan man känna sig lugn några år efter en avslutad sanering men det är förmodligen flera än jag som får en liten
fundering emellanåt.
Tycker du att det är märkligt då…med tanke på de svar du ger eller kanske de svar du inte ger…Ja du brukar ju "tycka" det så fort "du" får chansen..