Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Snart händer det

Joo jag har läst om det, men jag är kluven vad som är bäst, då ska jag alltså betala av minsta lånet först men osv osv, men det är inte de som kostar mig mest sett till ränta pga olika avbetalningstider. Jag tänkte typ Bank norwegian först, sen Betalkoll, sen typ fokusera på Remember privatlån och därefter Collector, sedan Avida. Inom kort kommer ändå kreditkortet försvinna och Klarnaskulden som kostar mycket.

Om du kör enligt snöbollseffekten och betalar bort det minsta först så kommer du ju direkt få mer pengar att lägga på nästa lån. Även om du inte ser till räntan så blir du av med fler skulder snabbare. Tänk också på hur mycket ränta du betalar när du har så många olika lån, för varje lån du tar bort blir det ju mindre ränta att betala ändå.

2 pac Vad jobbar du med ? Eftersom du tjänar så bra.

Tack alla! <3 Jag krigar på och jobbar med mig själv hela tiden. Att om några år bli skuldfri kommer vara en bonus till att må bra och vara nöjd med mig själv.

Sökte samlingslån nu på kvällskvisten hos Lendo.

Förutsättningar:
MinUC betyg: 1,22 %
Antal ff: 0
Inkomst 2 senaste åren: 700-800 tkr
Underskott 2019: 129 000 kr
Synliga utnyttjade lån/krediter: 1 330 879 kr
Osynliga lån/krediter: 63 629 kr
Antal synliga lån/krediter: 5
Antal osynliga lån/krediter: 2

Ansökte om 450 000 kr på Lendo och har fått in 5 offerter:
  1. Forex Bank - 220 000 kr rak amortering till 6,1 % effektiv ränta. Inget lösenkrav men de kräver arbetsgivarintyg
  2. Ikano Bank - 350 000 kr rak amortering till 6,63 % effektiv ränta. Ingen komplettering men lösenkrav på hela beloppet
  3. Collector Bank - 154 000 kr annuitetslån till 9,61 % effektiv ränta. Lösenkrav på hela beloppet
  4. Remember - 400 000 kr annuitetslån till 10,54 % effektiv ränta. Ingen komplettering eller lösenkrav
  5. Marginalen Bank - 275 000 kr annuitetslån till 10,76 % effektiv ränta. Lösenkrav på hela beloppet
Hur stor är risken för avslag hos Ikano Bank om jag väljer att ta med de 2 osynliga krediterna på 63 629 kr? Och sedan borde jag be dom på Lendo sänka det belopp jag ansökt för till 350 000 kr för att få in fler offerter? Finns ju alltid en liten risk att offerter försvinner, vill ju inte att Ikano ska försvinna till exempel.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp