Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Snart händer det

Läsa böcker, spela spel (alltså brädspel, dataspel), motionera, olika typer av handslöjd, lär dig någon ny färdighet (ex. programmering, stickning, fotografering), serier/film, vandra, umgås med vänner/familj etc.

Det blir vad man gör det. Bara att prova, du kommer säkert inte gilla allt du provar men du kommer garanterat gilla att du prövat! :)

Lära sig ett nytt språk?

Eller bli familjens mästerkock? Har själv en stor passion för matlagning och lagade galet mkt mat förut, nu med 3 extrajobb finns tyvärr inte tid för det och det saknar jag stort.

Eller bli familjens mästerkock? Har själv en stor passion för matlagning och lagade galet mkt mat förut, nu med 3 extrajobb finns tyvärr inte tid för det och det saknar jag stort.
Ja bra tips och att kunna laga mat är vägen för att få en lycklig och nöjd kvinna. Två flugor i en smäll haha

Ja bra tips och att kunna laga mat är vägen för att få en lycklig och nöjd kvinna. Två flugor i en smäll haha

Hahah sant ju iofs. Måste hitta en tjej nu också någonstans här på vägen.

Jag är ung, tjänar bra, ser bra ut, är någorlunda i form. Dock med 1,7 miljoner i skulder och bor hos föräldrar. Den detaljen bara :p

Finns fler vinster... det är avkopplande, avstressande, man vet vad man stoppar i sig och sen blir det ju billigare och godare än färdig köpt mat eller halvfabrikat.

Jag är ung, tjänar bra, ser bra ut, är någorlunda i form. Dock med 1,7 miljoner i skulder och bor hos föräldrar. Den detaljen bara :p
För rätt tjej så kommer inte dina skulder att spela ngn roll, det är jag helt säker på :) Däremot kanske kommer de som vill gifta sig rikt inte nappa ;)

Men om du börjar med matlagningen nu så kan du imponera på tjejen när du hittat henne :)

För rätt tjej så kommer inte dina skulder att spela ngn roll, det är jag helt säker på :) Däremot kanske kommer de som vill gifta sig rikt inte nappa ;)

Men om du börjar med matlagningen nu så kan du imponera på tjejen när du hittat henne :)

Jag hoppas det är så, jag tänker ju annorlunda men det visar sig!

Tidigare har jag kommit långt på humor och vara lite utav en knasboll som kan bjuda på sig själv haha. Absolut men jag gillar matlagning så det är inte en dum idé faktiskt. Lättare under helger och så när man inte jobbar o typ känner sig kroniskt trött.

Tror du har ett hjärta av guld! Har du det går allt att lösa

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp