Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Snart är jag fri, sökte ett lån hos lendo

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Säkert som Ny2018 skrev stress men jag tror mer på ett dåligt välmående och då är man känslig och har svårt att ta in saker som inte är så positiva. Ser det som att andra vill illa eller jävlas.
Helt galet men så kan det vara.
Och personens mående o problem gick ut över oss :( klingande nedlåtande och blev svårt att ta in.
Har själv varit i en liknande sits mådde skit o hade svårt att ta in svåra saker.
Kände det som ett påhopp som det absolut inte var. Men denna persons reaktion var lite väl överdriven.
Fast upplever dig ändå som vältalig, trevlig och rättvis, oavsett måendet

Jisses. Inte varit inloggad sedan ja fick detta lån beviljat och fick ordning på ekonomin. Loggade in för ett koll tråden om Fairlo år en bekant som sitter lite smått illa till. Men så hittade jag min gamla tråd och flera av er uppfattade mig som otrevlig? Jag tycker inte bara en person med helt andra förutsättningar ska sitta och jämföra att denne fick avslag och sedan skrämma en själv. Bättre att då inte ge något svar alls. Ok om det var med samma förutsättningar, då hade jag tagit det på ett helt annat sätt. Tyckte bara det var ett extremt onödigt inlägg. Har all rätt att agera kring det, sen om ni ansåg jag var otrevlig för stå för er. Jag var rättfram i mitt inlägg. Jag menar alla sitter i samma båt här med skulder.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp