- Meddelanden
- 4 414
- Mottagna reaktioner
- 2 231
- Poäng
- 1 517
Kan vara både oro o stressEller en reaktion på stress.
Mår dåligt helt enkelt.
Sen och ta ut det på medlemmar här kan diskuteras men säkert ett dåligt välmående bakom

Kan vara både oro o stressEller en reaktion på stress.

Säkert som Ny2018 skrev stress men jag tror mer på ett dåligt välmående och då är man känslig och har svårt att ta in saker som inte är så positiva. Ser det som att andra vill illa eller jävlas.Man ställer en fråga och då vill man ju gärna ha ett svar. Varför mam då tar illa upp av svaret som i det här fallet va, jag har blivit nekad efter kompletteringen. Sen börjar man kasta ur sig både det ena och det andra för att själv försöka besvara sin egen fråga, ja jag fattar inte riktigt. Banken kan reagera på vilken typ att transaktion som helst.
I det här fallet förstår jag inte varför personen överhuvudtaget ställer frågan när det enda svaret personen ville ha var att det är lugnt. Inget är klart förrän pengarna sitter på kontot.
klingande nedlåtande och blev svårt att ta in.Ja vi har sett flera gjort så.Mkt möjligt att det är stress om orsakade reaktionen. Personen ställde frågan och hoppades väl på svar av typen Du kommer garanterat få ditt lån och liknande. Så det är väl oro som ligger bakom men då är det dumt att ställa en öppen fråga om man inte pallar att höra andras erfarenheter.
Alla vi vet att inget är 100% förrän pengarna finns på kontot!!
Sen det här med Hej då, det får man ta med en nypa salt... det har vi sett förut ju. En och annan medlem som lämnat "ankdammen" "för gott" men återvänder likväl ändå, bara patetiskt att annonsera sitt utträde på det viset (om man inte menar allvar).
Wow, fin reaktion, om du mot förmodan kryper tillbaka hit så läs följandeBlir trött på folks attityd. Ni som sitter i en pressad situation med att lösa lån vet hur det känns. Och nej det är inget spelmissbruk bakom utan andra privata saker som hänt som jag absolut inte vill gå in på. Varför jag blev upprörd är för att det finns inga underlag som helst för de han sa om att dom nekade honom efter kontoutdrag. Alla situationer samt förutsättningar ser dessutom olika ut. De borde ni "erfarna" veta..dessutom som jag skrev så det jag har läst i gamla trådar så har det NOLL problem med att få godkänt.
Och så kan jag säga att mitt fall också är. Fick det beviljat och insatt på kontot idag UTAN PROBLEM.
Nu lämnar jag det här forumet för gott.
Hoppas det löser sig för samtliga som sitter i ekonomisk skuld.
Hejdå!