Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Snart är den stora dagen kommen! Tips och hjälp önskas!

Kommer du ansöka efter midnatt?
Det beror på betyget väldigt mycket.
1 av 6 ff försvinner den 25/4, så hade ju varit bäst att vänta tills den försvinner. Om det nu gör någon skillnad. o_O

2,37 %!!!!!
Asså förlåt, ni kanske tycker jag är så löjlig, men jag sitter och gråter av lycka!!
Detta är första gången i hela mitt vuxna liv utan anmärkning!

2,37 %!!!!!
Asså förlåt, ni kanske tycker jag är så löjlig, men jag sitter och gråter av lycka!!
Detta är första gången i hela mitt vuxna liv utan anmärkning!
Det är toppen! :)
Det är bra att det inte blev sämre betyg :)

Jaaa, sååå himla lättad och glad!! :rolleyes::p

Blir det någon skillnad tro när en ff försvinner? (En av 6)

Det är jag övertygad om. Stort grattis, när ska du göra din ansökan? Vilket belopp blir det?

Blir det nån skillnad om man söker på en lördag eller ska man vänta till en vardag?

Det är jag övertygad om. Stort grattis, när ska du göra din ansökan? Vilket belopp blir det?
Tack snälla!! :rolleyes::rolleyes:
Jag skulle vilja söka på 450 k och baka in de synliga på UC. Då skulle jag bara ha ett lån totalt. Tror du/ni det är möjligt?
Jag velar väldigt mycket om jag ska ansöka nu i veckan eller som jag ska vänta tills den 25/4 då en ff försvinner. Vad tycker du? :oops:

Om du kan vänta lite till så gör det. :)Även om det kanske blir en liten skillnad... möjlighet till bättre ränta

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp