- Meddelanden
- 1 268
- Mottagna reaktioner
- 198
- Poäng
- 397
Kan man inte ens be om förskott en gång? De borde gå?Har inte OB alls. Och förskott beviljas inte på vårt jobb. Det är en väldigt stor organisation så typ därför.
Kan man inte ens be om förskott en gång? De borde gå?Har inte OB alls. Och förskott beviljas inte på vårt jobb. Det är en väldigt stor organisation så typ därför.
Vi har samma policy här, det beviljas absolut inga förskott och vi är ett mellanstort företag.Kan man inte ens be om förskott en gång? De borde gå?
Hör av dig till mig om du vill diskutera.

En "vanlig" person?? Varför ens betona vanlig? På detta forum hänger människor som är skuldsatta, och därmed väldigt sårbara och utsatta! Varför hänger du på detta forum? För att "hjälpa" skuldsatta?Jag är en vanlig person som vill hjälpa till på vad sätt jag kan.
38:anJa tyvärr avslag på det jag ansökte i helgen.
Och förskott går absolut inte.
Magsåret växer![]()
Tycker jag du ska vara väldigt försiktig med!Hör av dig till mig om du vill diskutera.
En "vanlig" person?? Varför ens betona vanlig? På detta forum hänger människor som är skuldsatta, och därmed väldigt sårbara och utsatta! Varför hänger du på detta forum? För att "hjälpa" skuldsatta?
I vilket syfte erbjuder du en utsatt människa detta? Och vad vill du ha tillbaks?
Nä, detta känns inte som rent mjöl i påsen!