Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Snabb hjälp!

Ja tyvärr avslag på det jag ansökte i helgen.
Och förskott går absolut inte.
Magsåret växer :(

Jag är en vanlig person som vill hjälpa till på vad sätt jag kan.

Jag är en vanlig person som vill hjälpa till på vad sätt jag kan.
En "vanlig" person?? Varför ens betona vanlig? På detta forum hänger människor som är skuldsatta, och därmed väldigt sårbara och utsatta! Varför hänger du på detta forum? För att "hjälpa" skuldsatta?
I vilket syfte erbjuder du en utsatt människa detta? Och vad vill du ha tillbaks?
Nä, detta känns inte som rent mjöl i påsen!

En "vanlig" person?? Varför ens betona vanlig? På detta forum hänger människor som är skuldsatta, och därmed väldigt sårbara och utsatta! Varför hänger du på detta forum? För att "hjälpa" skuldsatta?
I vilket syfte erbjuder du en utsatt människa detta? Och vad vill du ha tillbaks?
Nä, detta känns inte som rent mjöl i påsen!

Vanlig valde jag för att understryka att jag inte har några baktankar. Jag har en lång erfarenhet av att vara djupt nere i skuldträsket, har nu äntligen kommit på fötter och ville därför hitta en väg att ge lite stöd då jag vet hur mycket det kan betyda. Nu förstår jag av forumreglerna att vad jag vill göra inte är tillåtet, och då backar jag förstås tillbaka. Men någonstans borde det finnas en möjlighet för dem som har kapital att stödja dem som har skulder, men ork och betalningsförmåga kvar, utan att befatta sig med de vidriga extremräntor som diverse lånebolag tar. Här såg jag en chans att utveckla en verksamhet, som kanske skulle kunna kallas antroposofisk, utifrån mina erfarenheter. Men jag får söka andra vägar för detta.

Ber om ursäkt om jag vållat obehag och misstänksamhet, jag förstår absolut att det bland medlemmar finns mycket aversion mot företeelser som är förknippade med kommersiella långivare och indrivare. Jag kan bara intyga att jag inte är en del av dem.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp