O
Orkar inte mer
Gäst
Poäng: 0
Hej
Jag behöver råd. Har hamnat snett ekonomiskt dels på grund av ett spelmissbruk. Jag varken kan eller vill berätta för min make då jag vet att det kommer leda till skilsmässa. Snälla inga dömande kommentarer..
Jag behöver desperat ett samlingslån för att minska min månadskostnad och klara mig ur den här situationen.
Mina förutsättningar
Uc score 12,5
Ff 17 i början av september försvinner 4 i december 5 till. Jag kan inte vänta så länge till.
Taxerad inkomst 440 000
Underskott 43000
Bolån 2,2 milj
Äger 50% av villan som har taxeringsvärde på 1327
Blanco med min make 240 tkr
Övrigt
Blanco 3 stycken på totalt 314 tkr varav två stycken (bn & Collector) har väldigt hög ränta.
Övriga lån, credway 20000
Slantar 30000
Betalkoll 48000
Kreditkort 24000 (25 beviljat)
Skulle behöva få till ett samlingslån på ca 300 tkr för att få ner månadskostnaden och få bort de dyra lånen.
Vad tror ni är det överhuvudtaget möjligt?
Ni som fått stora samlingslån vad har ni haft för förutsättningar ?
Tacksam för alla råd jag kan få.
Jag behöver råd. Har hamnat snett ekonomiskt dels på grund av ett spelmissbruk. Jag varken kan eller vill berätta för min make då jag vet att det kommer leda till skilsmässa. Snälla inga dömande kommentarer..
Jag behöver desperat ett samlingslån för att minska min månadskostnad och klara mig ur den här situationen.
Mina förutsättningar
Uc score 12,5
Ff 17 i början av september försvinner 4 i december 5 till. Jag kan inte vänta så länge till.
Taxerad inkomst 440 000
Underskott 43000
Bolån 2,2 milj
Äger 50% av villan som har taxeringsvärde på 1327
Blanco med min make 240 tkr
Övrigt
Blanco 3 stycken på totalt 314 tkr varav två stycken (bn & Collector) har väldigt hög ränta.
Övriga lån, credway 20000
Slantar 30000
Betalkoll 48000
Kreditkort 24000 (25 beviljat)
Skulle behöva få till ett samlingslån på ca 300 tkr för att få ner månadskostnaden och få bort de dyra lånen.
Vad tror ni är det överhuvudtaget möjligt?
Ni som fått stora samlingslån vad har ni haft för förutsättningar ?
Tacksam för alla råd jag kan få.